نامگذاری شعار سال 96 نشان از اهمیت مسئله اقتصاد در حکومت است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام والمسلمین مجید بنی عامریان در گفتگو با سهیل سنقر، اظهار داشت: سال ۱۳۹۶ را که سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال نامگذاری شده است تبریک و تهنیت عرض می نمایم چندین سال متمادی است که ازسوی مقام معظم رهبری به اسامی وعناوینی که ارتباط با مسئله معیشت و اقتصاد دارد نامگذاری می شود و این خود نشان از اهمیت و کلیدی بودن مسئله اقتصاد درحکومت دارد زیرا حکومت و ملتی اقتدار دارد که از جهت اقتصادی متکی به دولت های دیگر نباشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سهیل سنقر،,

 

,

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقروکلیایی در ادامه بیان داشت : البته از جهت واردات و صادرات با دیگر دولت ها تعاملات اقتصادی داریم ولی باید هر ملت و حکومتی از جهت اقتصادی مستقل باشد زیرا درغیر این صورت دشمنان از این حربه استفاده کرده و ملت ها و حکومت ها را زیر فشار قرار می دهند.

,

 

,

وی ابراز داشت : مقام معظم رهبری اشراف کامل به ظرفیت ها و استعدادهای ایران اسلامی دارد و با آگاهی کامل و علم و یقین بیان می فرمایند که باید اقتصاد مقاومتی اجرایی شود و در حال حاضر شاهدیم که به علت کوتاهی ها و کم کاری ها از این جهت جا ماندیم و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی دارای مولفه هایی می باشد.

,

 

,

حجت الاسلام بنی عامریان خاطرنشان کرد : بخش عمده آن به عهده مجریان و قانونگذاران و قوه قضایی می باشد که باید جلسات متعدد تشکیل دهند و مقتضیات آن را ایجاد و موانع آن را برطرف کنند.

,

 

,

وی در ادامه تصریح کرد : در این راستا حمایت از کارگاه های زود بازده ،حمایت از دامداران،گاوداران ،مرغداران،باغداران و کشاورزان،فرش بافان و تولیدهای خانگى خیلی اثر گذار است و باید با این اقشار جلسات تشکیل شود و مشکلات آن ها برطرف شود و از این اقشار ازجهات مختلف حمایت صورت بگیرد.

,

 

,

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقروکلیایی تاکید داشت : از ورود کالاها و اجناسی که در داخل تولید می شود ممانعت شود و این کار مسئولین است البته اجناس داخلی هم با کیفیت باشد که علت روی آوردن مردم به کالای خارجی بخاطر کیفیت آن است و مرحله بعد مردم هم همکاری کنند و اجناس داخلی مصرف کنند زیرا کارگران خودمان از کار بیکار می شوند اگر بخواهیم دراین زمینه موفق شویم باید دولت و ملت پای کار باشند.

,

انتهای پیام/

]
حجت الاسلام والمسلمین مجید بنی عامریان گفت: نامگذاری شعار سال 96 نشان از اهمیت و کلیدی بودن مسئله اقتصاد در حکومت است.