بازدید فرمانده نیروی انتظامی اشتهارد از پست راهنمایی مسافرین نوروزی هلال احمر شهرستان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تات خبر، سرهنگ جوکار فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، حجت الاسلام خالقپرست امام جمعه ی شهرستان اشتهارد، حجت الاسلام کرامتی و هییت همراه از ایستگاه نوروزی نیروی انتظمی شهید علی اکبر بهرامی و پست راهنمای نوروزی هلال احمر شهید محسن شاهبیگ اشتهارد بازدید کردند و از نزدیک با نحوه فعالیت جوانان و داوطلبان حاضر در طرح های نوروزی و از انواع خدمات ارائه شده در این طرح ها آشنا شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تات خبر,

سرهنگ جوکار و سایر مسئولین همراهی کننده وی ضمن ابراز خرسندی و رضایت کامل از نحوه اجرای طرح ملی "امداد و نجات ، ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی” جمعیت هلال احمر گفت: باید از امدادگران، جوانان و داوطلبان حاضر در این طرح ها که در ایام تعطیل عید نوروز با ایثار و فداکاری به مردم و مسافران خدمت می کنند، تشکر و قدردانی کرد.

,

شایان ذکر است دراین بازدید حجت الاسلام خالقپرست امام جمعه ی شهرستان به کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای جوانان هلال احمر پیوست.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
سرهنگ جوکار فرمانده نیروی انتظامی اشتهارد از ایستگاه نوروزی نیروی انتظمی شهید علی اکبر بهرامی و پست راهنمای نوروزی هلال احمر شهید محسن شاهبیگ اشتهارد بازدید کرد.