کشف ۲۳۰ هزار نخ سیگار قاچاق دپو شده در بندرلنگه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مــــرواریـــد نـــیـــوز: حافظی،فرمانده انتظامی بندرلنگه  با اشاره به این خبر گفت:در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق و در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی محموله سیگار قاچاق در روستای "بندر معلم" پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مــــرواریـــد نـــیـــوز:,

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی ، اطلاعاتی و گشت زنی های زیاد محل دپو سیگار قاچاق را شناسایی و در بازرسی از محل تعداد 220 هزارنخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

,

فرمانده انتظامی بندرلنگه تصریح کرد: ماموران طی عملیاتی دیگر در روستای حمیران تعداد 10 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق دپو کشف و ضبط کردند.

,

این مسؤول انتظامی شهرستان با اشاره به اینکه ارزش سیگار های قاچاق کشف شده 450 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: تلاش درجهت شناسایی قاچاقچیان ادامه دارد و در این رابطه پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان تحویل گردید.

,

حافظی با اشاره به اثرات سوء قاچاق بر اقتصاد کشور،افزود: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، مراتب را هر چه سریع‌تر به پلیس 110 اطلاع دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
فرمانده انتظامی بندرلنگه از کشف 230 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش 450 میلیون ریال طی دو عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد.