بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود در جهت تحقق اهداف تبیینی سال جدید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منطقه آزاد، شایان شامحمدی رییس دانشگاه شهرکرد به مناسبت فرارسیدن عید نوروز پیامی بدین شرح منتشر نمود:

مژده ای دل که دگرباره بهار آمده است خوش خرامیده و با حسن و وقار آمده است

به تو ای باد صبا می دهمت پیغامی این پیامی است که از دوست به یار آمده است

شاد باشید در این عید و در این سال جدید آرزویی است که از دوست به یار آمده است

اکنون که دستان پر نوازش بهار ، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد، دگر بار قلم آفرینش با رنگ بازی بر پیکره لوح پاک طبیعت ، نگاری دیگر از مظاهر زیبای خلقت را بیان می نماید و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآئین خویش را نثار نگاه و نگار ما می کنند. تا در تحولی شگرف نسیم مشک افشان و ترنم بلبلان شیرین بیان را به نظاره بنشینیم و “یا مقلب القلوب ” گویان به ستایش آن جمیل بی نظیر به پا خیزیم.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دانشگاهیان در سالی که گذشت؛ با استعانت از آفریدگار رسیدن بهارشکوهمند را که هنگامه ی تجلی مواهب الهی بر بستر طیبعت است به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی کشور عزیزمان را مسالت می نمایم.

امید است در سال جدید جامعه دانشگاهی با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود به‌خصوص تمهید شرایط حضور شاداب و مشارکت فعال استادان محترم، کارمندان خدوم و دانشجویان عزیز در فعالیت‌های علمی، پژوهشی و اجرایی ، زمینه تحقق اهداف تبیینی سال جدید را فراهم نمایند.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منطقه آزاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
شایان شامحمدی رییس دانشگاه شهرکرد به مناسبت فرارسیدن عید نوروز پیامی منتشر نمود.