ایستگاههای آتش نشانی در نوروز 96 فعال هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا روزبهی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرستان نظرآباد در گفتگو با کرج رسانه ضمن تبریک سال جدید گفت: نیروهای امداد و نجات سازمان آتش نشانی شهرستان نظرآباد پس از چهارشنبه پایان سال همچنان در آماده باش هستند و همراه با دیگر نیروهای امدادی شهرستان در چادرهای ستاد استقبال از بهار در حاشیه اتوبان در حال خدمت رسانی به مسافران و مردم کشور هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرج رسانه,

وی در ادامه گفت: نیروهای آتش نشانی شهرستان نظرآباد در شیفت های مختلف کاری علاوه بر بهره مندی از ایام تعطیلات نوروز ۹۶ همزمان در ایستگاههای شهر نظرآباد،شهرک آزادگان،شهرک فخرایران و شهر صنعتی نظرآباد آماده هستند تا در صورت بروز حوادث احتمالی خدمات خود را در این ایام به همشهریان ارائه دهند.

,

روزبهی با بیان اینکه سازمان آتش نشانی در ایام نوروز به کمک دیگر سازمانهای امدادی شتافته است گفت: ۲۷ نفر از نیروهای امدادی آتش نشانی و خودرو و ادوات این سازمان در ایستگاههای میدان شورا در ابتدای شهر نظرآباد و ایستگاه شهرک فخر ایران به همراه سازمان هلال احمر،میراث فرهنگی و گردشگری و اورژانس ۱۱۵ بطور شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرستان نظرآباد از آماده باش نیروهای آتش نشانی در ایام نوروز96 و فعالیت امداد ونجات این شهرستان خبرداد.