افزایش ۳درصدی مسافران نوروزی در بقاع متبرکه بوئین زهرا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری بوئین امروزمحمدرضا رحمانی با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا در ایام نوروز اظهار داشت: یکی از ویژه برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه که به صورت سراسری در کشور و از جمله شهرستان بویین زهرا به مرحله اجرا درآمد طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پایگاه خبری بوئین امروز,

وی افزود: این طرح همزمان با ایام نوروز در تمامی بقاع متبرکه شهرستان بویین زهرا و آوج در حال اجرا است.

,

رحمانی در ادامه برنامه‌ریزی دقیق و بسیج امکانات و ظرفیت‌های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برای اجرای موفق طرح آرامش بهاری را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شهرستان بویین زهرا با موفقیت کامل و دستیابی به اهداف تعیین شده تا کنون در حال پیگیری و انجام می باشد .

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: یکی از نتایج موفق اجرای طرح آرامش بهاری، افزایش ۳ درصدی مسافران نوروزی در بقاع متبرکه شهرستان‌های بویین زهرا و آوج تا کنون بوده است .

,

این مسئول یادآور شد: امامزاده منور خاتون (س) شهر دانسفهان و امامزاده محمد طاهر (ع) آوج بیشترین زائران نوروزی را تا کنون میزبانی کردند .

]
محمدرضا رحمانی با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بوئین زهرا در ایام نوروز اظهار داشت : شاهد افزایش ۳ درصدی مسافران نوروزی در بقاع متبرکه بویین زهرا تاکنون هستیم