بهره مندی بیش از هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بام ایران خبر ؛  سید احمد مرتضوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهار محال و بختیاری اظهار کرد: تا کنون بیش از ۶۵۰۰ خودرو ، چهار ده هزار  مسافر به پستهای نوروزی، ۱۰۰۰ نفر به ایستگاه سلامت ، ۸۰۰۰ نفر به خیمه های نماز و ۱۰۰۰ نفر نیز به فضای دوستار کودک مراجعه کردند و از خدمات این اماکن بهره مند شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , بام ایران خبر,  ؛  سید احمد مرتضوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهار محال و بختیاری اظهار کرد: تا کنون بیش از ۶۵۰۰ خودرو ، چهار ده هزار  مسافر به پستهای نوروزی، ۱۰۰۰ نفر به ایستگاه سلامت ، ۸۰۰۰ نفر به خیمه های نماز و ۱۰۰۰ نفر نیز به فضای دوستار کودک مراجعه کردند و از خدمات این اماکن بهره مند شدند.,

مرتضوی در ادامه گفت: در این مدت مقدار زیادی بسته تبلیغاتی گردشگری چهارمحال و بختیاری نیز بین گردشگران و مسافران نوروزی توزیع شد. به گفته مرتضوی، یک هزار و۵۰۰جوان، امدادگر و داوطلب عضو این جمعیت، نوروز ۹۶ در اجرای طرح ملی پستهای سلامت مسافرین نوروزی با عنوان’بی گدار به جاده نزنیم، ظریف برانیم’ و طرح امداد نوروزی مشارکت دارند.

,

مرتضوی در ادامه اظهار داشت: ۱۹ پایگاه ثابت ، سیار و موقت امداد و ۱۷ ایستگاه سلامت  مسافران نوروزی شامل ایستگاه های سلامت، فضای دوستدار کودک و خیمه نماز و سحاب جمعیت هلال احمر در استان چهارمحال و بختیاری تا پایان طرح در ایام نوروز فعال است.

,

انتهای پیام/

]
از ابتدای آغاز طرح سلامت مسافرین نوروزی تا کنون بیش از ۱۴۰۰۰ مسافر نوروزی با مراجعه به پستهای نوروزی از خدمات جوانان استان چهار محال و بختیاری بهره مندشدند .