254 داوطلب انتخابات شوراها در شهرستان فارسان ثبت نام کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرداس طاهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پیرغار گفت: از زمان آغاز نام‌نویسی تا ساعت ۱۲ شب روز ۶ فروردین‌ماه از مجموع 254 داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند که کل داوطلبان شهری 112 نفری و روستایی 142 نفر می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار, .,
 
فرماندار شهرستان فارسان بیان کرد: از مجموع 254 داوطلب شورای شهرها 17 نفر زن و 237 نفر مرد هستند. که مسن ترین آنها 76 ساله و جوان ترین آنها 26 ساله است.

وی تصریح کرد: شهر فارسان با 36 ثبت نام بیشترین و حداقل مشارکت روستای شریف آباد با 5 نفر می باشد که پرونده پنجمین دوره ثبت نام انتخابات شورای اسلامی شهر وروستا شهرستان فارسان بسته شد.

وی هم چنین یادآور شد: در چند روز آینده با تشکیل هیات اجرایی کار رسیدگی به صلاحیت کاندیداها آغاز شده و پس از قطعی شدن تعداد داوطلبان دارای صلاحیت تعداد حوزه ها نیز قطعی خواهد شد.

طاهری با بیان این که نام نویسی از داوطلبان نمایندگی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از سی ام اسفند سال 95 شروع شده بود تصریح کرد: ثبت نام تا ساعت 24 ششم فروردین 96 ادامه داشت.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.


انتهای پیام/590پ
,
,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
,
,
 
]
فرماندار شهرستان فارسان از نام نویسی 254 داوطلب انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.