تاکیدات رهبرانقلاب نسبت به امتداد راهیان نور نقشه راه دست اندرکاران باشد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علیرضا تنگسیری در حاشیه اردوهای راهیان نور در گفتگو اختصاصی با رفتارنیوز، در خصوص نقش راهیان نور و تاثیر گذاری آن آن در بیانات رهبر انقلاب اظهار داشت: ایشان اولین بار نیست که به راهیان نور عنایت دارند، بلکه از همان ابتدای که کار کلید خورد تدبیر و رهنمود های ایشان فرا روی ما بود، اما این بیانات چند روز گذشته ولی امر مسلمین انصافا نقشه راه برای همه مردم، مسئولان و دست اندرکاران امور فرهنگی در حوزه دفاع مقدس می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سردار علیرضا تنگسیری در حاشیه اردوهای راهیان نور در گفتگو اختصاصی با , رفتارنیوز،, در خصوص نقش راهیان نور و تاثیر گذاری آن آن در بیانات رهبر انقلاب اظهار داشت: ایشان اولین بار نیست که به راهیان نور عنایت دارند، بلکه از همان ابتدای که کار کلید خورد تدبیر و رهنمود های ایشان فرا روی ما بود، اما این بیانات چند روز گذشته ولی امر مسلمین انصافا نقشه راه برای همه مردم، مسئولان و دست اندرکاران امور فرهنگی در حوزه دفاع مقدس می باشد. ,

وی بیان داشت: شهدایی که در زمین، دریا و هوا رفتند و شهید شدند جانشان را فدا کردند تا ما با شما زبان فارسی صحبت کنیم؛ اگر این شهدا ایثار نمی‌کردند قطعا بدانید دشمنان تا استان هرمزگان و تنگه هرمز هجوم می آوردند، چون طبق نقشه های یافت شده از حزب بعث عراق پیشرویشان تا تنگه هرمز نمایان بود.

,

جانشین نیروی دریایی سپاه ادامه داد: حزب بعث عراق خلیج فارس را خلیج عربی نام نهاده بودند و شهدا با جانفشانی و از خودگذشتگی باعث شدند تا خلیج فارس، خلیج فارس باقی بماند و ما امروز اقتدار و ایستادگی را در برابر استبار جهانی آمریکای جنایتکار و دست نشانده هایش داشته باشیم.

,

تنگسیری با بیان اینکه راهیان نور امتداد همان خط عاشورا و ادامه راه حضرت زینب(س) است، افزود: راهیان نور استمرار حرکت شهدا می باشد، کاری که شهدا کردند باید زنده بماند، امام حسین در یک روز در عاشورا جنگید، اما حضرت زینب(سلام الله علیها) و امام سجاد(علیه السلام) عاشورا را نسل ها و قرن ها نگه داشته اند که بعد از ۱۴۰۰ سال امروز که از عاشورا می شنویم این معنای بعد از شهدا می باشد.

,

وی افزود: امروز ما در جنگ فرهنگی قرارداریم، ما در زمان جنگ دشمن را در مقابلمان می‌دیدیم، اما الان نمی‌بینیم، اسلام همیشه بعد از نبرد ها ضربه خورده و آدم ها جدا شدند، لذا نبرد فرهنگی از نبرد نظامی سخت تر و مهم تر است.

,

جانشین نیرو دریایی سپاه تاکید کرد: امروز اصحاب رسانه ما به عنوان سربازان جبهه فرهنگی در پرداختن به مسئله دفاع مقدس و راهیان نور اثرگذار هستند.

,

انتهای پیام/ 

, انتهای پیام/ ]
جانشین نیروی دریایی سپاه راهیان نور را استمرار حرکت شهدا برشمرد و گفت: تاکیدات رهبرمعظم انقلاب نسبت به حفظ راهیان نور و امتداد ارزش های هشت سال دفاع مقدس می بایست نقشه راه دست اندرکاران این موضوع باشد.