دانش آموز مخترع بندرعباس راهی ژنو شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛ اصغربهرامی سعادت آبادی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در آئین بدرقه دانش آموز مخترع ناحیه یک بندرعباس گفت: در آستانه سال جدید با افتخار مبینا وطن خواه دانش آموز مخترع مرکز استعدادهای درخشان فرزانگان آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس و پژوهشگر برتر استان به لطف خدا و کمک مسئولان آموزش و پرورش ناحیه یک و استان هرمزگان به سوییس اعزام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: مبینا وطن خواه دانش اموز نخبه هرمزگانی و نفر سوم جشنواره خوارزمی می باشد که به منظور ارائه علمی در مورد دستگاه تشخیص نشتی سیالات که توسط خود او اختراع و به ثبت رسیده است در جشنواره مخترعین سویس حضور می یابد.

,

به گفته بهرامی، این دانش آموز مخترع و پرتلاش امروز هفتم فروردین ماه در نمایشگاه مخترعین ۲۰۱۷ سوییس به عنوان سفیر علمی کشورمان و ارایه طرح علمی اختراعی خود(دستگاه تشخیص نشتی سیالات) و کسب تجربه و بازدید از دیگر اختراعات و تکنولوژی های نوین ۲۰۱۷ مخترعین جوان دیگر کشورها از فرودگاه بندرعباس ،عازم تهران و پس ازآن عازم دبی و صبح روز بعد از دبی عازم ژنو خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
مبینا وطن خواه دانش آموز نخبه هرمزگانی و نفر سوم جشنواره خوارزمی به منظور ارائه علمی در مورد دستگاه تشخیص نشتی سیالات خود در نمایشگاه نمایشگاه مخترعین ۲۰۱۷ سوییس امروز هفتم فروردین ماه راهی ژنو شد.