ایجاد 20 درصد از اشتغال خُرد توسط کمیته امداد استان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش آناج، محمد کلامی در اولین دیدار با امدادگران در سال جدید اظهار داشت: بیش از 20 درصد از اشتغال خُرد استان توسط این نهاد ایجاد شده است که با هیچ ارگانی قابل مقایسه نیست و این لبیکی بود که ما به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی انجام داده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با اشاره به اینکه کار صرفا برای تامین معاش نیست، بلکه نوعی عبادت است، افزود: هر قدمی که برای کار کردن برمی داریم، برای عبادت است.

,

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه امدادگران کمیته امداد باید افرادی انقلابی و معنوی باشند، عنوان کرد: جنس نگاه ما به کار در تحرک کار تاثیر دارد و باید دیدمان را به مقوله کار ارتقا بدهیم.

,

وی با بیان اینکه در جهان سوم قانون برای پز دادن بوده زیرا روابط بر ضوابط حاکم است، تصریح کرد: رابطه سالاری به جای ضابطه سالاری نهادینه شده است و این یکی از دلایل عقب ماندگی کشورهای جهان سوم می باشد.

,

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه مدیریت با تحرک و انقلابی نتیجه بینش درست به کار است، تاکید کرد: خدمت به جامعه خدمت به معنویت و مبانی انسانی است.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
کلامی گفت: بالغ بر 20 درصد از اشتغال خُرد استان توسط این نهاد ایجاد شده است.