اعزام 320 زائر مینابی به اردوی راهیان نور دریایی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب، حبیب الله سهرابی با اعلام این خبر گفت: اردوی راهیان نور دریایی از دوم اسفند ماه آغاز و تا دوازدهم فروردین ماه جاری ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

وی افزود: تاکنون 320 زائر با 8 دستگاه اتوبوس به مقصد بندرعباس جهت عزیمت با شناور به جزیره هرمز از شهرستان میناب اعزام شده اند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب با اشاره به این که این اردو به صورت یک روزه برگزار می شود، تصریح کرد: دانش آموزان در بازدید از مناطق عملیاتی خلیج فارس با بخش‌ها و ابعاد دیگری از تاریخ دوران دفاع مقدس به ویژه در حوزه دفاع و امنیت دریایی رزمندگان اسلام بیشتر آشنا می شوند.

,

سهرابی اظهار داشت: طبق سهمیه اعلام شده تا پایان دوازدهم فروردین 500 زائر مینابی با 13 دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور دریایی عمومی اعزام می شوند.

,

وی اذعان داشت: استقبال بانوان مینابی از این اردوی معنوی نسبت به آقایان 90 درصد بوده که در مجموع آمار متقاضیان امسال نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

,

به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب، اردوی راهیان نور دریایی در صورت افزایش متقاضی قابل تمدید بوده و برای عموم آزاد است.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب از اعزام 320 زائر از میناب به اردوی راهیان نور دریایی جزیره هرمز خبرداد.