ارتقاء هتلینگ با تکریم بیماران در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مهدی حسنی آزاد،گفت: به منظور ارتقای هتلینگ و افزایش رضایتمندی بیماران، سیستم توزیع غذای گرم در بیمارستان های واقع در این مجتمع راه اندازی و توزیع غذا در ترالی های گرم خانه دار و در ظروف چینی مخصوص به صورت گرم در بالین بیمار صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رئیس مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص)  ادامه داد: بدین منظور بررسی های اولیه در خصوص اجرای بهتر سیستم توزیع غذا توسط کارشناسان  تغذیه این مجتمع در سطح کشور انجام شد و مدل های از پیش ساخته شده و آماده موجود مورد بررسی قرار گرفت.

,

حسنی آزاد ادامه داد: با توجه به عدم هم خوانی قطعات و ظروف از پیش ساخته شده و حصول نتیجه مطلوب، در نهایت طرح ترالی و ظروف مورد استفاده توسط مسئولین تغذیه این مجتمع طراحی و به شرکت های سازنده ارائه شد و در نهایت پس از تائید طرح پیشنهادی آماده و به بیمارستان تحویل و با موفقیت اجرایی گردید.

,

 وی در خاتمه ضمن تأکید بر این که قطعاً تغذیه مناسب نقش عمده ای در بهبودی و سلامت بیماران دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با وجود سه کارشناس تغذیه در این مجتمع و حضور مداوم آنها در بخش های بالینی به صورت روزانه و بررسی رژیم غذایی بیماران و در کنار آن توزیع غذای گرم، نهایت سعی بر آن شده است که سلامت تغذیه ای بیماران تأمین شود.

,

انتهای پیام/

]
رئیس مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) از راه اندازی سیستم توزیع غذای گرم در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس برای اولین بار در هرمزگان خبر داد.