18 نفر به لیست داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی در نهاوند اضافه شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا کریم حمیدوند در گفت‌وگو با پایگاه خبری گرو، گفت: تعداد کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان نهاوند از 883 کاندیدا به 901 نفر افزایش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرو,

وی اظهار داشت: با توجه به ثبت نهایی 18 کاندیدای روستاهای بخش مرکزی و خزل نهاوند در سامانه انتخابات تعداد نهایی کاندیدای های پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهری و روستایی نهاوند به 901 نفر رسید.

,

فرماندار نهاوند افزود: بر این اساس برخی از داوطلبان که ثبت‌نام آن‌ها در دقایق پایانی نام‌نویسی نیمه‌تمام مانده بود با انجام مراحل پایانی ثبت‌نام به جمع داوطلبان افزوده شدند.

,

وی اظهار داشت: با توجه به تعداد افراد ثبت‌نام‌شده در همه روستاهای نهاوند و شهرهای گیان، برزول، فیروزان و نهاوند تعداد افراد ثبت‌نامی به حدنصاب رسیده است و در این مناطق انتخابات برگزار می‌شود.

,

لازم به ذکر است که با این افزایش تعداد افراد ثبت‌نام‌شده در تمامی روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان نهاوند که 150 روستا می‌باشند انتخابات شوراهای اسلامی برگزار می‌شود.

,

همچنین پراکندگی روستاها در 4 بخش شهرستان نهاوند نیز به این شرح است که در 69 روستای بخش مرکزی، 54 روستای بخش خزل، 15 روستای بخش زرین‌دشت و 12 روستای بخش گیان انتخابات برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
فرماندار نهاوند گفت: با توجه به ثبت نهایی نام‌نویسی تعداد 18 کاندیدای انتخابات شوراهای اسلامی در نهاوند، تعداد داوطلبان به 901 نفر افزایش یافت.