آغاز ثبت نام اعتکاف در شهرستان مراوه تپه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه اترک، حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه گفت: یکی از بهترین مراسمات معنوی که شخص شخیص پیامبر اکرم ( ص ) و دیگر ائمه اطهار ( ع ) نیز توجه ویژه ای نسبت به آن داشتند و سعی و تلاش خود را در جهت بهتر برگزار شدن آن می نمودند ، اعتکاف است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه اترک,

حجت الاسلام امیرشاهی افزود: : اعتکاف از جمله عبادت‌های مستحب است که در آن فرد برای مدتی مشخص (دست‌ کم سه روز) در مسجد اقامت کرده و روزه می‌گیرد . فلذا همین اقامت کردن در مسجد ،  تهجد و شب زنده داری ، روزه داری ، راز و نیاز با خداوند متعال ، اقامه نماز جماعت باشکوه ، قرائت قرآن کریم و دیگر اعمالی واجب و مستحبی آن ، باعث می شود روح و جان آدمی جلاء پیدا کند و از نو ، زنده شود .

,

امیرشاهی در خصوص برگزاری مراسم اعتکاف در شهرستان مرزی مراوه تپه گفت: همچون سنوات گذشته، مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان مراوه تپه هم برگزار می گردد.

,

وی در خصوص زمان ثبت نام و شرایط آن هم گفت: مراسم معنوی اعتکاف در مسجد صاحب الزمان ( عج ) شهرستان مراوه تپه به مدت ( 3 روز ) برگزار می‌شود . لذا مهلت ثبت‌ نام جهت شرکت در این مراسم معنوی از روز پنج شنبه مورخه 10 / 01 / 1396 فروردین ماه لغایت روز   مورخه20 / 01 /1396 فروردین اعلام شده و علاقه ‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به مسجد صاحب الزمان ( عج ) و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه مراجعه نمایند . 

,

مبلغ ثبت نام جهت شرکت در مراسم اعتکاف: 15000 تومان می باشد.

,

مردم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با علی آکنده ، رابط هیات امنای مسجد حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و یا یا شماره تلفن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان  35451161 – 017 تماس بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه از آغاز ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در این شهرستان خبر داد.