ممانعت یک شرکت خصوصی از فعالیت امداد خودرو در شهرستان دماوند باید توسط مراجع قضایی بررسی شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاهرخ جهانشاهی در گفتگو با خبرنگار تارود، از بازدید از محل‌های استقرار امداد خودرو در شهرستان دماوند خبر داد و اظهار کرد: دستگاه‌های خدماتی مستقر در سطح شهرستان دماوند از جمله امداد خودرو، خدمات شایسته‌ای به مردم و مسافران نوروزی ارائه می‌دهند که این زحمات ستودنی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تارود,

وی افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته در ستاد نوروزی، جایگاه ایران‌خودرو و سایپا تعریف شده است تا در صورت وقوع حادثه، کمک‌رسانی به سرعت انجام شود.

,

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند با اشاره به ممانعت یک شرکت خصوصی در رابطه با فعالیت امداد خودرو در سطح این شهرستان، خاطرنشان کرد: در درجه اول، جایگاه حقوقی این شرکت باید مورد بررسی قرار گیرد که این امر، مستلزم پیگیری دستگاه قضایی می‌باشد.

,

جهانشاهی تأکید کرد: تمامی دستگاه‌های انتظامی و امنیتی، کلیه سطوح شهرستان دماوند را مورد پوشش قرار داده‌اند و در صورت عدم اعلام گلایه‌مندی از سوی مسافران، اقدامات خوب خدمات سفر در سطح شهرستان به وضوح مشاهده می‌گردد.

,

*فعالیت ۳۹ دستگاه جرثقیل خودروبر سبک و سنگین در سطح شهرستان دماوند/ نرخ خدمات امداد خودرو مصوب است

,

حسین حضرتی، مسئول اتحادیه آژانس‌ها، خودروبرها، جرثقیل‌دارن، پارکینگ‌داران و مکانیک‌های شهرستان دماوند در گفتگو با خبرنگار تارود، اظهار کرد: ۳۹ دستگاه جرثقیل خودروبر سبک و سنگین، تحت پوشش این اتحادیه قرار دارند که همزمان با تحویل سال جدید تا به حال، مشغول خدمات‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی می‌باشند.

,  تارود,

وی افزود: شهروندان می‌توانند حادثه و یا خرابی خودرو را از طریق پلیس ۱۱۰، شماره تماس ۱۱۸ و همچنین شماره ۷۶۳۱۸۰۰۵، اطلاع دهند تا امدادگران در کمترین زمان ممکن، حاضر شوند و به ارائه خدمت بپردازند.

,

مسئول اتحادیه آژانس‌ها، خودروبرها، جرثقیل‌داران، پارکینگ‌داران و مکانیک‌های شهرستان دماوند در خصوص هزینه دریافتی توسط امداد خودرو خاطرنشان کرد: نرخ خدمات امداد خودرو مصوب است؛ به این ترتیب ورودی خودروبرها ۴۵ هزار تومان و کیلومتری ۲۵۰۰ تومان مصوب شده است؛ همچنین ورودی خودرو سوارها ۷۵ هزار تومان می‌باشد و به طور کلی، قیمت‌ها متغیر است.

,

, , , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند با بیان اینکه ممانعت یک شرکت خصوصی از فعالیت امداد خودرو در شهرستان دماوند باید توسط مراجع قضایی بررسی شود، گفت: باید توجه داشته باشیم که امداد خودرو، خدماتت شایسته‌ای به مردم و مسافران نوروزی ارائه می‌دهد.