افزایش زائران راهیان نور خراسان شمالی در سرزمین‌های نور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ منصور صحرایی مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه جوادالائمه خراسان شمالی اظهار کرد: در نوروز امسال دو هزار و ۵۹۱ نفر در قالب کاروان‌های عمومی و دانشجویی به اردوی راهیان نور اعزام شدند و از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
صحرایی افزود: طی این مدت، تعداد یک هزار و ۶۸۴ نفر در قالب کاروان‌های عمومی اعزام شدند که از این تعداد، یک هزار و ۱۳ نفر برادر و ۸۰۹ نفر خواهران بودند.
,
 
,
وی تصریح کرد: تعداد افرادی که به‌صورت دانشجویی به اردوی راهیان نور اعزام شدند نیز ۹۰۷ نفر بود که ۵۲۴ نفر آن‌ها برادر و ۵۱۸ نفر از خواهران بودند.
,
 
,
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه جوادالائمه خراسان شمالی همچنین از اعزام بالغ‌بر ۱۰ هزار نفر به اردوی راهیان نور طی سال ۹۵ خبر داد و عنوان کرد: در سال گذشته هفت هزار و ۳۶ نفر  به‌صورت دانش‌آموزی از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور بازدید کردند.
,
 
,
 
]
مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه جوادالائمه خراسان شمالی از اعزام دو هزار و ۵۹۱ نفر از استان در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در نوروز امسال خبر داد.