به برکت بصیرت مردم گزینه های دشمن همیشه زیر میز خواهد ماند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, سرهنگ علی اصغر شمس, جانشین تیپ ۴۰ ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران شهرستان سراب اظهار داشت: از تاریخ شهادت صیاد دلها , سپهبد علی صیاد شیرازی که در ۲۱ فروردین ۷۸ اتفاق افتاد تا ۲۹ فروردین به نام روز ارتش نامگذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

شمس اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک پدیده بود که موجب بیداری قشرهای عظیم در دنیا شده و افتخارات بزرگی را به نام کشورمان رقم زد و از همه مهمتر انقلاب باعث شد مسیر حرکت کشور روند رو به رشدی داشته باشد.

,

جانشین تیپ ۴۰ ارتش کشور بصیرت دینی ارتشیان در دفاع جانانه از روند انقلاب را بی بدیل عنوان و خاطر نشان کرد: ارتش کارنامه درخشانی در طول انقلاب داشته و کارکنان متعهد و شجاع افق های عظیمی را رقم زد.

,

وی افزود: در دوران طاغوت همه تلاش رژیم طاغوتی بر این بود تا ارتش تخصص محور را با  تجهیز مدرن ترین سلاح ها به عنوان حامی خود و ژاندرام منطقه معرفی کند .

,

شمس ادامه داد: این خواست کشورهای آمریکایی و اروپایی بود تا از ارتش ایران به عنوان ژاندارم منطقه تا از وجودش بهره برده و کمترین تخصصی را به این ارتش انتقال ندهند.

,

این مقام نظامی عنوان کرد: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برخی به انحلال ارتش دامن زدند و حضرت امام خمینی با حمایت ارزشمند از ارتش و با بصیرت دینی پیام حمایت از ارتش صادر کردند و یک انسجام قوی بین مردم و ارتش را رقم زدند.

,

شمس با اشاره به قیام های کشورهای اسلامی ابراز داشت: برخی انقلاب ها مثل مصر و لیبی به نتیجه رسید و لی برخی چون بحرین به نتیجه نرسید و این در حالی بود که برخی انقلاب ها نیز به بیراهه رفت چرا که حلقه وصل و شخصیتی والا که ارتباط بین مردم و نظامیان را برقرار نبود و از مهمترین تفاوت های انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها بود.

,

جانشین تیپ ۴۰ ارتش کشور عنوان کرد: در اوایل انقلاب در بحث کردستان که برخی ضد انقلاب سودای تجزیه طلبی در سر داشتند و بعد در جنگ و ۸ سال دفاع مقدس ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح جانانه ایستاده و یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند و ۴۸۰۰۰ شهید تقدیم اسلام شد .

,

وی گفت: امروز کشور به جایی رسیده که از کوچکترین پرنده دشمن گرفته تا تروریستی چون ریگی را در آسمان این کشور متوقف می کند.

,

شمس با بیان اینکه امروز بیش از ۸۰ ناو آمریکایی ما را رصد می کنند اظهار داشت: دشمن ۳۸ سال هست ما را به چالش کشیده و اکنون ۲۳ سال هست  از گزینه روی میز و کنار میز حرف می زنند و این در حالی است که به برکت حمایت مردم گزینه های دشمن همیشه زیر میز است.

,

جانشین تیپ ۴۰ ارتش با بیان اینکه تیپ ۴۰ بیش از ۱۶۰۰ شهید, ۱۳۴۶ آزاده و ۲۸۰۰ نفر جانباز تقدیم اسلام و انقلاب کرده اظهار داشت: این تیپ از نامداران ۸ سال دفاع مقدس بود که سوابق درخشان آن در اسناد جنگ موجود هست.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
سرهنگ علی اصغر شمس با بیان اینکه امروز بیش از ۸۰ ناو آمریکایی ما را رصد می کنند اظهار داشت: دشمن ۳۸ سال هست ما را به چالش کشیده و اکنون ۲۳ سال هست از گزینه روی میز و کنار میز حرف می زنند و این در حالی است که به برکت حمایت مردم گزینه های دشمن همیشه زیر میز است.