حضور حداکثری در انتخابات، عامل افزایش اقتدار ملی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی در گفتگو با کریمه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: اگر ما می خواهیم که جلوی گستاخی و نفوذ دشمن را بگیریم یکی از راه هایش حضور گسترده و توام با بینش و بصیرت در پای صندوق های رای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کریمه,

وی افزود: البته مردم ما نشان داده اند که همواره پای انقلاب و نظام ایستاده اند و قطعاً این بار هم با حضور حماسی خود به دنیا ثابت می کنند که دست از حمایت از انقلاب اسلامی و ولی فقیه برنمی دارند.

,

این استاد حوزه اضافه کرد: بی شک هر چه میزان حضور ملت در انتخابات بیشتر باشد به معنای عمق دلبستگی و علاقه مندی آن ها به کشور و نظام اسلامی است و به همین خاطر مقام معظم رهبری فرمودند حتی کسانی که معتقد به نظام هم نیستند برای افزایش اقتدار ملی در انتخابات شرکت کنند.

,

وی با بیان این که دشمنان از حضور یکپارچه و با بصیرت مردم در هر انتخاباتی از جمله همین انتخابات سال جاری به شدت می هراسد، بیان داشت: آن ها هیچ گاه دوست نداشته و ندارند که نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران در دنیا عزیز و مقتدر باشد و لذا با دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات به دنبال دست یابی به اهداف شوم خود هستند.

,

انتهای پیام/

]
عضو خبرگان رهبری حضور حداکثری مردم در انتخابات را تجلی اقتدار ملی و عامل افزایش عظمت نظام دانست.