جبهه های سیاسی مورد لعنت کسانی اند که به دنبال فتنه انگیزی هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس شب گذشته اعضاء استان با حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت و گو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ,
 در این نشست صمیمی در ابتدا حجت الاسلام صفدر پناهی دبیر جبهه مردمی انقلاب در استان گزارشی از روند و فعالیت های جبهه در استان ارائه داد.
,
 
,
در ادامه حضرت آیت الله ملک حسینی با استقبال و تشکر از حضور اعضاء شورای مرکزی جبهه مردمی انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر حرکتی که در بین نیروهای انقلابی برای جلوگیری از تفرقه شکل بگیرد مبارک است و از این جهت برای شکل گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تبریک می گویم ، این حرکت جبهه مردمی انقلاب باید گسترده شود و این اتحاد شکل گرفته باید همه  آحاد جامعه را در زیر چتر ولایت در بر بگیرد و همچنین همه نیروهای انقلابی باید متحد شوند و بعد از این اتحاد و شکل گیری جبهه باید از تفرقه دوری کنند، کسانی می توانند اینگونه باشند که در زیر پرچم ولایت فقیه حرکت کنند.
,
 
,
 آیت الله ملک حسینی در ادامه افزود: اگر میگوییم خدا لعنت کند جبهه های سیاسی را ، منظور آن کسانی اند که با تشکیل جبهه به دنبال فتنه گری و فتنه انگیزی در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان ضمن تقدیر از حضور آیت الله رئیسی برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: حقا آیت الله رئیسی انسانی پاک ، شایسته و تشکیلاتی است که جسارت بسیار بزرگی دارد.
,
 
,
در پایان چند تن از اعضاء شورای مرکزی جبهه مردمی انقلاب تحلیل هایی را از فضای سیاسی و انتخاباتی جامعه ارائه دادند.
,
 
,

انتهای پیام/صا

]
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حرکت جبهه مردمی انقلاب باید گسترده شود و این اتحاد شکل گرفته باید همه آحاد جامعه را در زیر چتر ولایت در بر بگیرد.