اقدامات دولت یازدهم باید برای مردم بازگو شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری صبح امروز در نشست کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات خلیل‌آباد اظهار داشت: اهمیت انتخابات بر هیچ‌کس پوشیده نیست و مقام معظم رهبری نیز تأکید فراوانی بر اهمیت حضور مردم در انتخابات دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

مجریان انتخابات باید بسترساز برگزاری انتخابات سالم باشند

,

وی بابیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات سرمایه اجتماعی نظام را ارتقاء خواهد داد، خاطرنشان کرد: مردم با حضور خود باید انتخابات را نماد مشارکت مردم درصحنه کنند.

,

فرماندار خلیل‌آباد با اشاره به اینکه دشمنان و بدخواهان نظام به دنبال تخریب انتخابات و نظام هستند، تصریح کرد: تخریب دولت به تخریب نظام منجر می‌شود درصورتی‌که تخریب دولت در فضای مجازی شهرهای کوچک و بزرگ شروع‌شده است.

,

وی با تأکید بر اینکه میزان مشارکت مردم خلیل‌آباد در انتخابات گذشته 85 درصد بوده است، اذعان کرد: 204 نفر داوطلب عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان خلیل‌آباد ثبت‌نام کرده‌اند و خلیل‌آباد مقام سوم و اول میزان ثبت نامی شهر و روستا را در استان کسب کرده است.

,

شاکری بابیان اینکه مجریان و برگزارکنندگان انتخابات باید بستر انتخابات سالم را فراهم کنند، تأکید کرد: هیچ‌یک از مجریان برگزاری انتخابات حق جانب‌داری از کاندیداها را ندارند و باید تلاش همه در رعایت قانون باشد.

,

کانال‌های مجازی باید شناسنامه‌دار باشند

,

وی قانون مداری و اخلاق‌مداری را از افتخارات دولت یازدهم دانست و بیان کرد: جدول روزشمار انتخابات به‌روز در شهرستان خلیل‌آباد پیگیری می‌شود.

,

رئیس ستاد انتخابات خلیل‌آباد بابیان اینکه در ایام انتخابات رصد فضای مجازی در دستور کار دستگاه‌های نظارتی قرار دارد، عنوان کرد: فضای مجازی می‌تواند هم تهدید و هم فرصت باشد و کانال‌های فضای مجازی باید شناسنامه‌دار باشند و در قبال مطالب خود پاسخگو باشند.

,

وی همچنین گفت: واریز چند برابری چند برابری یارانه افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در دولت یازدهم بی‌نظیر است و باید عملکرد دولت را به مردم بیان کرد تا زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات شود.

,

وی بابیان اینکه 14 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و اشتغال در سال گذشته به متقاضیان پرداخت‌شده است، تصریح کرد: 135 هزار مترمربع روکش آسفالت صورت گرفته و این از اقدامات دولت یازدهم است که باید بازگو شود.

,

شاکری در پایان با تأکید بر اینکه خسارت بیمه کشاورزان در سال 93 و 94 پرداخت‌شده است اظهار کرد: دشمن وحدت کشور را هدف گرفته است و هرچه فضای همدلی، وفاق و وحدت بیشتر شود قطعاً روحیه امید و نشاط در سطح جامعه فراهم می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
فرماندار خلیل‌آباد از ممنوعیت جانب‌داری مجریان برگزاری انتخابات از کاندیداها خبر داد و گفت: دشمن وحدت کشور را هدف گرفته است و هرچه فضای همدلی، وفاق و وحدت بیشتر شود قطعاً روحیه امید و نشاط در سطح جامعه فراهم می‌شود.