واگذاری 35 هکتار زمین برای احداث واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میر حمیدنیا در گفت‌و‌گو با موج رسا; اظهار کرد: در سال گذشته تعداد 72 قرارداد به مساحت 2.35 هکتار در سطح شهرکهای صنعتی استان زنجان با سرمایه گذاران منعقد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به  برگزاری جلسات هیئت داوری به منظور فسخ قراردادهای راکد تصریح کرد: در سال 95 میزان زمین‌های آزاد شده حاصل از فسخ قراردادهای راکد به تعداد 8 قرارداد به مساحت 2 هکتار بوده است.

,

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان به تشکیل خوشه کفش هیدج در اوایل سال گذشته اشاره کرد و افزود: خوشه کفش هیدج با حمایت شرکت شهرکهای صنعتی استان  کار خود را آغاز نمود که با استقبال خوبی از سوی ذی نفعان همراه بود و امیدواریم بتوانیم گامهای موثری را در راستای برندسازی و شناساندن کفش هیدج انجام دهیم.

,

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال خاطر نشان کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از اولویت های اصلی این شرکت بازگرداندن واحدهای راکد به چرخه تولید و نیز جذب سرمایه گذران جدید به ویژه سرمایه گذار خارجی می باشد.

,

حمید‌نیا بیان کرد: ایجاد شهرک صنعتی با مشارکت سرمایه گذاران ترکیه ای از برنامه هایی است که به جد پیگیر آن هستیم و سال گذشته مذاکرات و جلسات مختلفی در این زمینه داشتیم که امیدوارم امسال به نتیجه برسد.

,

انتهای پیام/

]
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به واگذاری زمین برای احداث شهرکهای صنعتی گفت: 35 هکتار زمین برای احداث واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی زنجان واگذار شده است.