برجام بزرگترین خیانت رییس جمهور دولت یازدهم بود/ورشکستگی کارخانه‌ها نشان از بی‌تدبیری روحانی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تاک پرس؛ سردار سعید قاسمی از فرمانداران دوران دفاع مقدس در همایش علمداران بصیرت(مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم) در اداره ارشاد تاکستان اظهار کرد: شاید عده‌ای این اعتقاد را داشته باشند که با دیپلماسی برجامی و مذاکره و گفتگو می‌توان سایه جنگ را از سوریه کم کرد و دیگر نیازی به امثال شهدای مدافع حرم نیست که خود را به کشتن بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تاک پرس,
وی افزود: شهدای مدافع حرم بزرگانی هستند که دنیای خود را طلاق دادند تا از حریم بانوی زینبی خود دفاع کنند حتی اگر در گمنامی شهید شوند و عده ای قدردان ایثارگری های آنها نباشند.
,
 
,
این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه در مسیر چهل سالگی انقلاب قرار داریم، اذعان کرد: این انقلاب در طی سال‌هایی که پشت سر گذاشت با کوشش‌ها، سلبیات و ایجابیات روبرو بود و در طی این 4 دهه باید پیشرفت لازم را در همه حوزه‌ها به دست می‌آوردیم تا به مطالبات برحق مردم که پشتیبانی خود از نظام را ثابت کرده اند، پاسخگو باشیم.
,
وی ادامه داد: پیروزی انقلاب زمینه‌ای را فراهم کرد با مدیریت حضرت امام(ره) دخالت های آمریکا و انگلیس در امور کشورمان قطع شود و طی این 4 دهه با حضور روسای جمهور مختلف ما شاهد اتفاقات مختلفی بودیم اما متاسفانه در مدارس و دانشگاه‌های ما تجربیات تاریخی این دوران اطلاع رسانی نمی شود.
,
این استاد دانشگاه تصریح کرد: آیا با پاس کردن در‌س های امروزی دانشگاهی فرزندان ما با ضرورت انقلاب و آرمان‌های آن و تجربیات دوران انقلاب آشنا خواهند شد؟ امروز 80 درصد اساتید دانشگاه آزاد ما تفکر غیراسلامی دارند.
,
وی ادامه داد: امروز خواسته‌های مردم از دولتمردان واضح و روشن است و هدفشان این است که مسیر آرمان‌های انقلاب ادامه یابد اما اینکه در کف مدیریت ها چه اتفاقی میافتد و ریل گذاری‌ها در مسیر غیر مبانی انقلابی صورت می گیرد از چالش‌های انقلاب است.
,
قاسمی عنوان کرد: ما نسبت به رایی که می‌دهیم، مسئولیم و نباید به وعده‌هایی مثل حل مشکلات صد روزه اعتماد کنیم شعاری که رییس جمهور با حضور در مقابل دوربین صدا و سیما با دروغگویی آن را رد کرد.
,
وی بیان کرد: مردم ایران طی سال‌های مختلف پس از انقلاب صادقانه برای پیشرفت کشور رای دادند و در 4 سال گذشته با عرض و آبروی ما بازی شد و بزرگترین اشتباهی که در انقلاب صورت گرفت و عده ای با دروغ و خیانت 180 درجه از مسیر انقلاب فاصله گرفتند.
,
 
,
این کارشناس سیاسی تصریح کرد: عده‌ای امروز به اسم تبعیت از ولایت فقیه به خیانت نسبت به آرمان‌های انقلاب مشغولند.
,
وی افزود: برجام بزرگترین خیانت دوران ریاست جمهوری دولت یازدهم بود که نماینده ایران با نماینده شیطان دست داد، نمی توان این دست دادن را یک اقدام سیاسی دانست. 
,
این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: گروه فکری منتسب به یک جریان انحرافی مثل جریان بازرگان، مجاهدین انقلاب و بنی صدر همه با عملکردهای مختلف به انقلاب ضربه زدند و در هر انتخابات مردم باید دقت کنند به تفکر ضدانقلابی رأی ندهند؛ شناخت جریان‌های فکری در طول این چهار دهه از ضروریات است زیرا با این شناخت بصیرت لازم را برای انتخاب فرد اصلح پیدا خواهیم کرد و به افراد اختلاسگر و اشرافیگر برای دوره های بعدی رأی نمی‌دهیم.
,
وی ابراز کرد: امروز تکلیف ماست که نسبت به عملکرد جریان‌های فکری شناخت دقیق پیدا کنیم جریان سرمایه داری هنری ندارند جز اجرای برنامه دیکته شده غرب در آموزش و پرورش و اقتصاد و فرهنگ و اجتماعی؛ اگر به این تفکر رای بدهیم باید فاتحه انقلاب را بخوانیم. 
,
 
,
قاسمی تصریح کرد: در دولتی که بیش از 30 کارخانه بِرند کشور با واردات اشتباه در حال ورشکستگی است نمی‌توان امیدی به ساخت حوزه اقتصاد را داشت، وزیر صنعت می‌گوید در حوزه صنعت به جز آبگوشت بزباش نداریم و این نگاه با اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد.
,
انتهای پیام/
]
سعید قاسمی در تاکستان بیان کرد:در دولتی که بیش از 30 کارخانه بِرند کشور با واردات اشتباه در حال ورشکستگی است نمی‌توان امیدی به ساخت حوزه اقتصاد را داشت، وزیر صنعت می‌گوید در حوزه صنعت به جز آبگوشت بزباش نداریم و این نگاه با اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد.