نام روستای «آهو» در فهرست روستاهای هدف گردشگری کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرآشتیان؛ نام روستای آهوی آشتیان در فهرست ۷۳ روستای هدف گردشگری و طرح ضربتی اشتغال کشور قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرآشتیان,

به‌منظور اجرای «طرح ضربتی تولید و اشتغال روستاهای منتخب هدف گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور» در روستاهای هدف گردشگری استان مرکزی، تیمی متشکل از نمایندگان اعزامی سازمان در حوزه‌های میراث فرهنگی، صنایع‌دستی، گردشگری، سرمایه‌گذاری و توسعه مدیریت و منابع انسانی به همراه نمایندگان تشکل‌های غیردولتی روز گذشته وارد استان مرکزی شدند.

,

تیم ضربتی تولید و اشتغال اعزامی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، عصر چهارشنبه ۳۰ فروردین از روستای آهو از توابع شهرستان آشتیان بازدید کردند.

,

رحمانی، سرپرست این تیم اعزامی در جریان بازدید از این روستا، گفت: روستای آهو به لحاظ شاخصه‌های سه گانه مورد نظر سازمان در شرایط مطلوبی قرار دارد.

,

وی افزود: معماری سنتی و بکر، طبیعت زیبا، مسیر دسترسی آسان و سوغات منحصر به فرد در کنار طبیعت بکر و امامزادگان شرایطی را فراهم آورده که باید گفت، این روستا گنجینه ای نهفته و ثروتی ملی است.

,

رحمانی اظهار کرد: به همکاری فراسازمانی و همگانی جهت تبدیل این روستا به مقصد گردشگری ملی نیاز است که در صورت اجرایی شدن قطعا باعث توسعه تولید و ایجاد شغل در این روستا می شود.

,

کاظمی، دهیار این روستا نیز، گفت: روستای آهو در کیلومتر ۵ شمال آشتیان واقع شده که از لحاظ موقعیتی کوهستانی وخوش آب وهوا است. و توسعه صنعت گردشگری در این روستا با توجه به خشکسالی می‌تواند منبع درآمد مناسبی برای جوانان روستا و جلوگیری از مهاجرت آنها شود.

,

انتهای پیام/

]
نام روستای آهوی آشتیان در فهرست ۷۳ روستای هدف گردشگری و طرح ضربتی اشتغال کشور قرار گرفت.