نرخ بیکاری در ۲۲ استان کشور افزایش داشته است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ محمود زمانی قمی، استاندار مرکزی در نشست هم اندیشی رؤسای اتاقهای اصناف سراسر استان مرکزی و اتحادیه های صنفی اراک گفت: همه مسئولین باید نسبت به مردم جامعه خدمت کنند و رضایت آنها را کسب کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

زمانی قمی اظهار کرد: مدیران توجه داشته باشند فلسفه حکومت رضایت خلق است که آسایش داشته باشند و رضایت خداوند هم در گروه رضایت خلق است.

,

وی ادامه داد: در استان اجازه نمی دهیم کارمندی در دستگاه های اجرایی اقدامی را خلاف رضایت مردم انجام دهد و در گزارشی در این خصوص داریم از اختیارات قانونی برای برخورد استفاده خواهم کرد.

,

استاندار مرکزی در ادامه با اشاره به اینکه کاهش نرخ بیکاری نیازمند زمان است افزود: دولت تمام تلاش خود را در جهت کاهش نرخ بیکاری انجام می دهد.

,

زمانی قمی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در استان مرکزی روند کاهشی داشته است ادامه داد: متاسفانه نرخ بیکاری در ۲۲ استان کشور روند افزایشی داشته است.

,

وی در خصوص قاچاق کالا بیان کرد: همان طور که رهبر انقلاب بیان کردند در زمینه برخورد با قاچاق کالا باید با باند های عمده برخورد شود و نباید در این خصوص با واحدهای خرده فروشی برخورد شود.

,

در این جلسه مقرر شد مشکلات اتحادیه های صنفی دسته بندی شود و در جلساتی با حضور مسئولین مربوطه رسیدگی شود.

,

در این جلسه تعدادی از روسای اتاقهای اصناف سراسر استان مرکزی و اتحادیه های صنفی ارک مسائل و مشکلات خود را بیان کردند.

,

انتهای پیام/

]
استاندار مرکزی با اشاره به اینکه کاهش نرخ بیکاری زمان بر است گفت: نرخ بیکاری ۲۲ استان کشور بالا رفته است.