قدردانی روحانی از خدمات هلال احمر در سیل
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در نشست ویژه ستاد بحران استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه هلال احمر، بنیاد مسکن  و همه نیروهای امدادی و مسلح همواره در حوادث و بحرانها بخوبی عمل کرده اند، تصریح کرد: امروز شرایط هلال احمر از نظر هوایی و انبارهای استانی نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهتر شده و در آینده نیز بهتر خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


ضرورت برنامه ریزی برای ایجاد آمادگی در برابر حوادث

رئیس جمهور که برای ابراز تسلیت و همدردی با آسیب دیدگان سیل اخیر در استان آذربایجان شرقی به این استان سفر کرده بود، با تأکید بر ضرورت انجام اقدامات و برنامه‌ریزی برای آنکه در حوادث مشابه در آینده آمادگی لازم را داشته باشیم و آنچه لازم است، برای سلامت مردم، فرزندان و وطن‌مان، امروز انجام دهیم، گفت: این بسیار تأثربرانگیز است که می‌بینیم در یک حادثه اینچنین جوانی تمام اعضای خانواده خود را از دست داده و این غم، غم بسیار بزرگی است و اگر دلداری‌ها و برادری مردم آن روستا نباشد نمی‌توان این غم را تحمل کرد. این برادری و محبت و اینکه همه مردم در این حوادث با هم همدل و متأثر هستند، بسیار ارزشمند است.

شرایط هلال احمر از گذشته بسیار بهتر شده است

وی با تأکید بر اینکه دولت و ارگان‌های مختلف، باید در زمینه امور زیربنایی و کمک به مردم وارد عمل شوند، افزود: امروز شرایط هلال احمر از نظر هوایی و انبارهای استانی نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهتر شده و در آینده نیز بهتر خواهد شد.

روحانی با بیان اینکه امروز همه استان‌ها آمادگی کامل برای این حوادث دارند و مجهز هستند، از همه مسئولین ذی ربط در این استان، هلال احمر، نیروهای مسلح و انتظامی و وزارتخانه‌های مرتبط قدردانی کرد.

,
, ضرورت برنامه ریزی برای ایجاد آمادگی در برابر حوادث,
,
,
,
, شرایط هلال احمر از گذشته بسیار بهتر شده است,
,
,
,
]
رئیس‌ جمهور، از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر در حادثه وقوع سیل در شمال غرب کشور قدردانی کرد.