گردهمایی حامیان فتنه‌ی 88 در جلفا/ از حذف عکس سران نظام تا نصب تصویر سران فتنه!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، اخیراً اصلاح‌طلبان جلفا نشستی برگزار کرده‌اند که در آن تعدادی از کاندیداهای دوره‌ی پنجم شورای شهر نیز حضور یافته‌اند و مباحثی در مورد لزوم انسجام و هماهنگی اعضاء جهت پیروزی در انتخابات بیان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

قطع‌به‌یقین تمام جناح‌های سیاسی داخل در چارچوب نظام حق دارند چنین جلساتی را در آستانه انتخابات برگزار نمایند و هیچ‌کس مخالف گردهمایی و نقش‌آفرینی این جریان‌ها در عرصه‌های مهم سیاسی نیست لکن آنچه که جایِ بحث دارد زیرپا گذاشتن اصولی می‌باشد که برای فعالیت احزاب تعیین شده است.

,

همانطور که در تصاویر مشهود است، اصلاح‌طلبان جلفا طی اقدامی ناشایست و به‌دور از اخلاق تصاویر رهبر انقلاب و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را حذف و به‌جای آن عکس‌های کسانی را قرار داده‌اند که زاویه‌شان با نظام و فعالیت‌های ساختارشکنانه آن‌ها در فتنه‌ی 88 مشهود است.

,

همین مسایل است که موجب می‌شود در بررسی صلاحیت‌ها بار دیگر «فتنه‌» به عنوان خط قرمز تعیین شود و کسانی در معرض انتخاب قرار نگیرند که از یک سو در نظام اسلامی به عنوان مسئول حقوق بگیرند و در طرفی دیگر علیه نظام و ولایت فقیه به‌پاخیزند.

,

کاندیداهایی که در جلسات این‌چنینی حضور می‌یابند باید مرزشان را با فتنه 88 مشخص و صریحاً اعلام برائت کنند، در غیر این صورت بعید به نظر می‌رسد هیئت نظارت به کسانی صلاحیت دهد که طرفدار شورشی‌ها و اشخاصی هستند که نظام را تا آستانه سقوط پیش بردند.

,

, ,

, ,
,

جملاتی از رهبر معظم انقلاب درباره‌ی فتنه 88:

, جملاتی از رهبر معظم انقلاب درباره‌ی فتنه 88:, جملاتی از رهبر معظم انقلاب درباره‌ی فتنه 88:,

وقتی در داخل محیط فتنه، کسانی با زبانشان صریحاً اسلام و شعارهای نظام جمهوری اسلامی را نفی میکنند، با عملشان هم جمهوریت و یک انتخابات را زیر سؤال میبرند، وقتی این پدیده در جامعه ظاهر شد، انتظار از خواص این است که مرزشان را مشخص کنند، موضعشان را مشخص کنند. ۱۳۸۸/۱۰/۲۹

,

در قضایای سال ۸۸ که دشمن تصور می‌کرد طراحی ده‌ساله‌ی او بر ضد جمهوری اسلامی به نتیجه رسیده است، ملت ایران باقدرت در صحنه حاضر شد و بر دهان مخالفان و معارضان بین‌المللی زد؛ چه برسد به مزدوران داخلی آنها که در مقابل عظمت ملت ایران به حساب نمی‌آیند. ۱۳۹۱/۱۰/۲۷

,

یک عده‌ای تعبیر «آشتی_ملی» را می‌گویند؛ اینها به نظر من معنی ندارد؛ مردم با هم متحدند؛ چرا می‌گویید آشتی؟ مگر مردم باهم قهرند؟ بله، مردم با آن کسانی که روز عاشورا آمدند وسط خیابان و با قساوت و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهرند و آشتی هم نمی‌کنند. ۱۳۹۵/۱۱/۲۷

]
اصلاح‌طلبان جلفا اخیرا جلسه‌ای با حضور تعدادی از کاندیداهای شورای پنجم برگزار کرده‌اند که در آن عکس دو تن از سران فتنه به وضوح مشاهده می‌شود.