نجات جان 5نفر با اهدای اعضای یک جوان در کبودراهنگ
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ، جوان 24ساله ای به نام وحید قرایی از اهالی روستای سردارآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان کبودراهنگ که از چند ماه پیش جهت کار و اشتغال عازم تهران شده بود چند روز پیش در حین کار از ارتفاع 60متری در ساختمان محل کار سقوط و دچار مرگ مغزی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

پس از اطلاع خانواده او از وضعیت غیر قابل برگشت او به حیات،والدین این جوان در عملی خداپسندانه قلب،ریه،کبد و دوکلیه فرزند خود را به 5بیمار نیازمند اهدا کردند.

,

مادر این جوان نیک اندیش در مراسم تدفین که بعد ازظهر دیروز در میان خیل عظیم جمعیت که در زادگاهش، روستای سردارآباد برگزار شد گفت:برای هر مادری سخت و دشوار است حتی تار مویی از سرفرزندش کم شود و من فقط به خاطر این که این عمل خواسته قلبی خود وحید و فقط برای رضای خداست، موافقت می کنم.

,

و این عمل خداپسندانه  والدین این جوان بار دیگر صحنه ای از نوع دوستی و گذشت مادران و پدران این مرز و بوم را به نمایش گذاشت و امید به زندگی در چند بیمار را زنده کرد.

,

 گفتنی است مرحوم وحید قرایی سه روز مانده به عید نوروز جهت تمدید کارت اهدای عضو خود اقدام کرده بود.

,

انتهای پیام/

]
خانواده یک جوان 24ساله از اهالی روستای سردارآباد شهرستان کبودراهنگ در عملی خداپسندانه با اهدای اعضای فرزند خود که دچار مرگ مغزی شده بود جان 5انسان دیگر را نجات دادند.