پنجمین دوره مسابقات پل ماکارانی در دانشگاه بزرگمهر قاین برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  ابرهیم درحی دبیر برگزاری این دوره از مسابقات در گفتگو با نسیم قائن، گفت: پنجمین دوره مسابقات سازه های ماکارونی در گرایش های راندمانی و سازه های زیبا به همت معاونت دانشجویی وفرهنگی دانشگاه بزرگمهر با همکاری مدیریت فرهنگی اجتماعی وانجمن علمی گروه عمران دانشگاه  برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

وی جامعه هدف  این دوره از برگزاری مسابقات را دانشجویان انشگاهها ومراکر آموزش عالی ذکر کرد وگفت:این دوره از مسابقات روز دوشنبه 4اردیبهشت ما ساعت16در مجتمع کارگاهی دانشگاه بزرگمهر قاینات برگزار خواهد شد.

,

در حی آخرین مهلت ثبت نام در این دوره از مسابقات را یکشنبه 3اردیبهشت ماه اعلام کرد وگفت:علاقه مندان  می توانند جهت ثبت نام با مراجعه حضوری به دفتر انجمن های علمی دانشگاه ها مراجعه و یا مشخصات  خودرا به سامانه پیامکی 50001333645423ارسال نمایند.

,

دبیر برگزاری این دوره از مسابقات ،هزینه ثبت نام برای هر سازه راندمانی را 10.000تومان،برای سازه های زیبا5.000تومان،برای دوسازه از یک تیم:15.000تومان اعلام کرد.

,

وی با اعلام جوایز این دوره از مسابقات گفت:در بخش راندمانی به گروه اول 2میلیون ریال ،گروه دوم 1میلیون و500هزار ریال وگروه سوم 1میلیون ریال اهدا خواهد شد.

,

درحی افزود: در بخش سازه های زیبا به زیباترین سازه 1میلیون ریال اهدا خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
پنجمین دوره مسابقات پل ماکارانی با حضور دانشجویان دانشگاههای قاین در دانشگاه بزرگمهربرگزار می شود.