نمایشگاه خوشنویسی «هو الفتاح» در بوشهر برپا می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید میمنی مسئول نمایشگاه خوشنویسی «هو الفتاح» در گفتگو با سیرنگ با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه 35 اثر خوشنویسی در سبک‌های نستعلیق و نستعلیق شکسته از دوازده هنرمند خوشنویس استان بوشهر به نمایش گذاشته می‌شود.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیرنگ,

این هنرمند هم استانی با اشاره به اینکه نمایشگاه از دوشنبه چهارم اردیبهشت به مدت یک هفته دایر می‌شود، افزود: نمایشگاه خوشنویسی «هو الفتاح» از محدود نمایشگاه آثاری است که با این سطح کیفیت در استان برپا می‌شود و آثار آن از نظر فرم گام به گام فرم های هنرمندان مطرح خوشنویس کشور پیش می رود و با وجود اینکه ما در استان بوشهر به تذهیب‌کار حرفه‌ای دسترسی نداریم اما با پاسپارتو کردن و... آثاری از هر نظر زیبا و چشم‌نواز در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد.

,

وی در خصوص هنرمندان صاحب اثر در نمایشگاه نیز گفت: آثار احمد عرب، حسین جباری، سید مهدی هاشمی، محسن حق نجات، حمیدرضا خداکرمی، علی محمدلو، حسین ساعد، عبدالمجید راویان، سیروس استوار، سعید میمنی، غلامحسین شایان ئ پیمان قیاس وند در این نمایشگاه ارائه شده است.

,

مسئول نمایشگاه خوشنویسی «هو الفتاح» خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه آثار تعدادی از هنرمند جوان و با آتیه خوشنویس استان بوشهر به نمایش گذاشته شده است که نوید دهنده معرفی نسل جدید از هنرمندان این رشته در استان بوشهر بوده و در تعالی بیشتر هنر خوشنویسی استان بوشهر تأثیر به سزایی دارد.

,

, ,

میمنی یادآور شد: این نمایشگاه با حمایت حوزه هنری استان بوشهر به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه ساعت 18:30 گشایش یافته و به مدت یک هفته دایر است.

,

یادآوری می‌شود نمایشگاه خوشنویسی «هو الفتاح» در نگارخانه سوره حوزه هنری استان بوشهر واقع بوشهر، خیابان رئیسعلی دلواری روبروی اداره کل امور مالیاتی واقع شده است.

,

انتهای پیام/صا

]
نمایشگاه خوشنویسی «هو الفتاح» با آثار دوازده هنرمند خوشنویس استان بوشهر از چهارم اردیبهشت‌ماه به مدت یک هفته در بوشهر برپا می‌شود.