۸ واحد عرضه قلیان در بوئین زهرا پلمپ شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری بوئین امروز ،سرهنگ حسین علیان نژاد در توضیح این خبر اظهار داشت: طرح تشدید کنترل و نظارت بر این واحدهای صنفی و اماکن عمومی در سطح شهرستان با هماهنگی دستگاه قضایی توسط پلیس شهرستان «بوئین زهرا» اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری بوئین امروز,

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان بوئین زهرا در راستای پاکسازی سفره خانه های متخلف و فاقد مجوز قانونی، در سطح شهر، همه محل های غیر مجاز مصرف دخانیاتی چون قلیانسرا وقهوه خانه ها را شناسایی و با متخلفان برخورد قانونی به عمل آمد.

,

فرمانده انتظامی بوئین زهرا افزود : در اجرای این پاکسازی تعداد هشت مغازه عرضه قلیان با هماهنگی مقام قضایی پلمپ و تعداد ۸۴ عدد آلات و ادوات استعمال قلیان جمع آوری شد.

,

سرهنگ علیان نژاد در پایان با بیان این مطلب که، اجرای طرح های امنیت اجتماعی و اخلاقی در صنوف به منظور ایجاد فضایی امن برای شهروندان و برخورد با صنوف متخلف صورت می گیرد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از پلمپ هشت قلیان سرا وقهوه خانه در اجرای طرح پاکسازی سفره خانه ها در این شهرستان خبر داد.