تایید صلاحیت 150 کاندیدا برای انتخابات شورای شهر ملایر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛ سعید کتابی در آیین زنگ سلامت در مدرسه شاهد ملایر با اشاره به نقش مهم شوراهای شهر اظهار داشت: انتخاب صحیح افراد متخصص در شورای شهر سبب پیش برد برنامه‌ها و توسعه شهر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها,

وی گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده 150 نفر از کاندیداهای شورای شهر در ملایر تایید صلاحیت شدند و در این انتخابات از دیدگاه‌ها، سلایق و تخصص‌های فراوان در بین کاندیداها دیده شده که قطعا در پیشبرد اهداف شهر تاثیرگذار می‌شوند.

,

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر اساس توسعه در هر جامعه‌ای را سلامت عنوان کرد و گفت: جامعه‌ و کشوری می‌تواند پیشرفت کند که افراد سالم‌تری در آن وجود داشته باشد.

,

وی با اشاره به ثمرات طرح تحول سلامت بیان کرد: در ابتدای اجرای طرح سلامت با توجه به گستردگی و عظمت آن در سال 93 نگرانی وجود داشت که آیا می‌توان این طرح را اجرا کرد یا نه.

,

کتابی گفت: با برنامه‌ریزی های انجام شده این طرح با قوت اجرا شده و امروز در بحث سلامت در کشور دغدغه ای نداریم.

,

وی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در کشور بیان کرد: متولدین 29 اردیبهشت ماه 1378 به قبل  می‌توانند در این انتخابات شرکت کرده و رأی دهند.

,

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر گفت: بی تفاوتی به انتخابات  بی تفاوتی به انقلاب بوده وفارغ از هر نتیجه ای حضور گسترده در انتخابات سبب عزت کشور می‌شود و هر رأیی که داده می‌شود رای به انقلاب و رای به نظام جهوری اسلامی است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر گفت: پس از بررسی‌های انجام شده در هیئت نظارت ملایر 150 کاندیدای شورای شهر ملایر تایید صلاحیت شدند.