نظارت دامپزشکی بر صادرات بیش از 4000 تن فرآورده خام دامی در سربیشه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حمید محمدی سرپرست شبکه دامپزشکی سربیشه در گفتگو با آوای سربیشه، گفت : در راستای تحقق شعار سال 1395 مبتنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و نیز افزایش صادرات غیر نفتی و حمایت از تولیدکنندگان، شبکه دامپزشکی سربیشه اقدام به اعمال نظارت بهداشتی در طی مراحل تولید، صدور گواهی بهداشتی و صادرات انواع فرآورده های خام دامی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سربیشه,

 

,

وی حجم صادرات صورت گرفته در سال گذشته را بیش از 4 هزار و سیصد تن خوراک و مکمل دام و طیور از پایانه مرزی ماهیرود دانست که با نظارت شبکه دامپزشکی سربیشه به کشور افغانستان صادر شده است.

,

 

,

محمدی با اشاره به نقش سازنده دامپزشکی در ارتقای سلامت و کیفیت محصولات دامی اظهار کرد: شبکه دامپزشکی سربیشه در راستای افزایش صادرات گام‌های مؤثری را برای تسهیل صادرات برداشته که نظارت و صدور گواهی بهداشتی دامپزشکی برای محموله‌های صادراتی ازجمله این اقدامات است. وی یادآور شد: کلیه محموله‌های مرتبط با دام و طیور در سامانه یکپارچه قرنطینه دامی سازمان دامپزشکی کشور به صورت آنلاین ثبت می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
سرپرست شبکه دامپزشکی سربیشه از نظارت دامپزشکی بر صادرات بیش از4000 تن فرآورده خام دامی در پایانه مرزی ماهیرود به کشور افغانستان خبر داد.