هویت انقلاب اسلامی را می توان در کارنامه درخشان سپاه مشاهده کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، احمد حیدری فرمانده سپاه امام علی(ع) در جمع کارکنان سپاه تنگستان و در همایش گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه گفت: کارنامه‌ى سپاه درطول دوران انقلاب از بدو تاسیس تا به امروز در واقع نمایشگر تجربه‌ى یک ملّت است؛ یعنى اعماق شخصیّت و هویّت ملّت ایران را میتوان در این کارنامه مشاهده کرد؛ چون سپاه با ایمان و عقیده وارد میدان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,

وی یکى از مهمترین نقاط قوت سپاه را ایستادگى و استقرار و ثبات‌قدم درراه نورانى خود دانست و گفت: اینکه دنیا تغییر کرده، بهانه نمیشود براى اینکه ما رفتار؛ هدف و آرمان خودمان را عوض کنیم چرا که وقتى آرمان عوض شود راه نیزعوض میشودکه البته سپاه توانسته است هدف نهایی خود را مشخص کند و آن را تا آخر ادامه خواهد داد.

,

حیدری افزود: حوادث و جریانات مختلف نتوانست سپاه را به عنوان تشکیلات مستحکم و قوى‌بنیه انقلاب اسلامی را از مسیر اصلى و درست خود منحرف کند که این نقطه قوت و اصول اساسی سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی است.

,

وی دوم اردیبهشت هر سال را یادآور تدبیرحکیمانه امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و گفت: سپاه مولود مبارک انقلاب اسلامی و تجلی یافته از تفکر بی بدیل امام راحل عظیم الشان در راه برقراری حکومت اسلامی است که شاکله آن ریشه در مکتب عاشورای امام حسین( علیه السلام ) دارد و فلسفه وجودی آن صیانت و حراست از دستاوردهای والا و ارزشمند انقلاب اسلامی می باشد .

,

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان گفت: سپاه با ترویج گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر فرامین مقام عظمای ولایت و ترویج ارزشها و آرمانهای دینی و افزایش اعتماد و انسجام ملی مردم ایران و گسترش ایمان عمیق به اسلام و اصول بنیادین اسلامی موجب تقویت جبهه فرهنگی انقلاب با محوریت ایستادگی مردمی و پایداری با وحدت و یکپارچگی در برابر تهاجمات جبهه استکبار ایفای نقش کرده است.

,

وی تصریح کرد: سپاه آمادگی دفاعی خود را با حداکثر توان ، سرآمد و متعالی نگه داشته است و با رصد کردن تحرکات دشمن و ضد انقلاب در منطقه در عرصه های فرهنگی و اقتصادی و سیاسی و امنیتی با تکیه بر نیروی لایزال الهی و پشتوانه مردمی آمادگی دارد تفوق بر چالش های پیش روی انقلاب اسلامی ایران را بصورت فزاینده در خود تقویت می نماید.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه تنگستان با بیان اینکه کارنامه درخشان سپاه پاسداران با پشتوانه عظیم بسیج، درخشان، برجسته و غرورآفرین است گفت: هویت ملت ایران و انقلاب شکوهمند اسلامی را می‌توان در کارنامه سپاه مشاهده کرد.