عدم محاسبه دقیق آمریکایی ها از نوع پاسخ ما، عامل بازدارندگی برای حمله است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش \"سپاس\"،فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس سپاه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر گفت: آمریکایی ها اگر به طور دقیق می توانستند ارزیابی کنند که در صورت حمله به کشور ما، نوع و دامنه پاسخ نظام مقدس جمهوری اسلامی به آنها چیست و به چه میزان هست، قطعا حمله نظامی می کردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, \"سپاس\"،,
 
,
 جمیری اظهار کرد:  دشمنان نظام به دلیل همین سردرگمی و اشتباه محاسباتی در نوع برخورد ما نسبت به آنها، به خباثت های مختلفی نظیر دخالت در انتخابات ما و ایجاد دسیسه از طریق هزینه های هنگفت برای مهره چینی در مسئولیت های متفاوت در نظام مقدس جمهوری اسلامی دست می زنند.
,
 
,
وی افزود: شایعه پراکنی، دروغ پردازی و انتشار آن در بین آحاد مردم جامعه به منظور اختلاف افکنی و ممانعت از ایجاد وحدت رویه و تضعیف نهاد های انقلابی نظیر سپاه پاسداران از دیگر خباثت های دشمنان نظام است.
,
 
,
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر  بیا کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس، کارنامه درخشانی را در راه مبارزه با غائله کردستان، خلق عرب، منافقین، دوران دفاع مقدس و... از خود به منصه ظهور رسانده است.
,
 
,
جمیری تاکید کرد: سپاه در بعد از جنگ تحمیلی تاکنون نیز با ورود به عرصه های مختلف فرهنگی، عمران و آبادانی، محرومیت زدایی و ارائه خدمات درمانی، پزشکی و پیراپزشکی از طرق اعزام اکیپ های پزشکی و برپایی بیمارستان های صحرایی به خدمات رسانی به مردم محروم جامعه پرداخته و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما به خوبی می دانند که این قدرت بازدارندگی سپاه در کنار سایر نیروهای نظامی و امنیتی کشورمانع سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط آنان شده است و به همین دلیل با هجمه های بی امان خود به تخریب نهادهای مقدسی همچون سپاه پاسداران می پردازند.
,

در این آیین به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) یکی از مداحان اهل بیت(ع) به مرثیه سرایی و نوحه خوانی پرداخت.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: آمریکایی ها در نوع برخورد با ما دچار سردرگمی بوده و محاسبه دقیقی از نوع پاسخ ما در صورت بروز جنگ علیه ایران اسلامی را ندارند.