متقاضیان مسکن باب الحوائج قرچک خواستار تحویل واحدهای خود شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قرچک آنلاین- جمعی از متقاضیان مسکن باب الحوائج شهرستان قرچک در طی چند روز اخیر با تجمع در جلوی فرمانداری این شهرستان خواستار رسیدگی به وضعیت خود شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین-,

اغلب این متقاضیان که از قشر مستضعف و ضعیف این شهرستان هستند با آغاز ثبت نام ساختمان باب الحوائج در قرچک، اقدام به پیش خرید این واحدهای مسکونی کردند و علیرغم واریز وجوه نقدی در چندین مرحله هنوز واحدهای خود را تحویل نگرفته اند.

,

متقاضیان این مسکن ها که برای چندمین بار در این شهرستان به روند موجود اعتراض کرده و خواستار رسیدگی به وضعیت خود شده اند، هنوز این مشکل به سرانجام نهایی نرسیده است.

,

یکی از متقاضیان در گفت و گو با خبرنگار قرچک آنلاین اظهار داشت: همه ما تمام سرمایه خودمان را برای خرید یک واحد مسکنی گذاشته ایم و خیلی چیزهای زندگیمان را برای خانه دار شدن از دست داده ایم.

,

وی گفت: با گذشت چند سال هنوز هم صاحب خانه نشده ایم وبه هر کجا مراجع می کنیم، به ما کمک نمی شود و شخصی که این خانه ها را به ما واگذار کرده است، جواب گو نیست ومتواری می باشد.

,

, ,

, ,

متقاضی مسکن افزود: تاکنون چندین بار تجمع برای رسیدگی به وضعیت موجود از سوی صاحبان مسکن باب الحوائج انجام شده و با مسئولان امر نیز رایزنی و دیدارهایی صورت گرفته است اما هنوز به نتیجه لازم دست پیدا نکرده ایم.

,

یکی دیگر از متقاضیان بیان کرد: در حالی که چهار سال پیش، مبلغ پیش قسط  را واریز و مابقی را به صورت چک پرداخت کرده ام، تا اکنون مسکنی که قرار بود به من تعلق گیرد، تحویل داده نشده است .

,

وی افزود: تمام زندگی من از دست رفته است و هیچ چیزی ندارم و برای گرفتن جواب درست جلوی فرمانداری خواهم ماند.

,

گفتنی است، پروژه مسکن باب الحوائج در سه فاز در قرچک آغاز به کار کرد و پس از مدتی و با تاخیر فاز اول تحویل خریداران شد و اما فاز دوم و سوم همچنان تحویل نشده است  و این مسکن ها با مشارکت (س.ن) یکی از اعضای شورای شهر قرچک و آقایان (ا.ت) و (ا. ن) انجام شده است.

,

, ,

انتهای پیام/

]
جمعی از متقاضیان مسکن باب الحوائج شهرستان قرچک که علیرغم وعده مسئولان، خانه های به آنان تحویل داده نشده، با تجمع در جلوی فرمانداری خواستار مشخص شدن وضعیت خود شدند.