نشست صمیمی رئیس «جمنا» خرمشهر با جمعی از دانشجویان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از موج چهارم”،در راستای روشنگری بیشتر دانشجویان و تعامل هرچه بیشتر با این قشر فرهیخته و جوان نشست صمیمی ریاست جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان خرمشهر با جمعی از دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , موج چهارم, ”،,

عقیلی رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه هدف این جبهه را ایجاد وحدت، اقدام فراجناحی و فرا اصولگرایی دانست و توضیح داد: ما به دنبال ایجاد دولت کارآمد و انقلابی هستیم و در این مسیر از بکار بردن ادبیات دو قطبی اجتناب خواهیم کرد.

,

وی با اشاره به اینکه نخستین خواسته رهبری حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات است، افزود: تلاش می کنیم تا در راستای وحدت و همگرایی از ظرفیت های مختلف استفاده کنیم که تاکنون نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

,

رئیس جمنا در خرمشهر با بیان اینکه این جبهه به دنبال استفاده از ظرفیت های مختلف مردمی است، گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کاملا مردمی است و از سوی هیچ سازمان و ارگانی حمایت نمی شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
نشست صمیمی رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان خرمشهر با جمعی از دانشجویان این دانشگاه و در راستای تعامل با قشر جوان برگزار شد.