"آجی‌بال" روایت جوانِ جویای کار
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به همراه قائم مقام، معاونان، مشاوران، مدیران و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع  استانداری آذربایجان شرقی از پشت صحنه و روند تولید سریال طنز «آجی بال» بازدید کردند. سید محسن لطیفی در این بازدید اظهار داشت : با توجه به اینکه امسال از طرف مقام معظم رهبری سال تولید و اشتغال نام گذاری شده است مرکز توفیق این را دارد که در اوایل این سال بتواند سریالی با این مضمون که هم به اشتغال و هم به ازدواج جوانان توجه می شود را تولید کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج،,

وی با اشاره به تولید یک تله فیلم در آینده ای نزدیک افزود: با توجه به اینکه این سریال طنز در 6 قسمت با محوریت اشتغال، تولید و ازدواج جوانان تولید می شود در ادامه نیز یک تله فیلم به همین مضمون در دستور کار داریم.

,

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی اهمیت دادن به صنایع بومی، ایجاد کار از طرق تولید ملی، فرهنگ سازی برای مصرف جنس های داخلی، جایگاه خانواده و ایجاد زمینه برای ازدواج جوانان را از موارد مهم مطرح شده در این سریال عنوان کرد.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری هم در این بازدید گفت : تولید این نوع برنامه ها حتما تاثیر گذار است و من هم از طرف استانداری استان آذربایجان شرقی برای تولید کارهای فرهنگی با چنین موضوعاتی که بتوانیم مشارکت داشته باشیم اعلام آمادگی می کنیم.

,

آجی بال داستان جوانی است به نام بابک که تمام راه ها را برای یافتن شغل مورد نظر خود می رود و چون در اکثر آنها هم شکست می خورد خانواده خود را نیز درگیر شغل های خود کرده و ماجراهای طنزی برای او و خانواده اش در این سریال پیش می آید.

,

گفتنی است سریال طنز «آجی بال » از شبکه استانی سهند به کارگردانی قربانعلی طاهرفر در حال تولید است.

,

انتهای پیام/

]
بابک جوانی جوان جویای کاری است که قرار گرفتن در موقعیت‌های شغلی مختلف و شکست در ‌آنها ماجرهای طنزی برای خود خانواده اش ایجاد میکند.