آغاز ثبت نام دوره آموزش مجازی برنامه نویسی تلفن همراه شهید آوینی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد یعقوبی در گفت و گو با صبح الوند ، گفت: از 20 فروردین ماه امسال دوره آموزش مجازی برنامه نویسی تلفن همراه مصادف با روز هنر انقلاب اسلامی آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی ویژه بسیجیان و فعالان فرهنگی سراسر کشور برگزار می شود افزود: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی در کمتر از دو ماه می توانند نرم افزار تلفن همراه تولید کنند.

,

 

,

نماینده سازمان فضای مجازی سراج در همدان ادامه داد: این دوره آموزش مجازی اندورید با نام شهید مرتضی آوینی است که با همکاری سازمان های بسیج مستضعفان و سازمان فضای مجازی سراج برگزار می شود.

,

 

,

, ,

 

,

یعقوبی در خصوص شرایط شرکت کنندگان در این دوره آموزشی خاطرنشان کرد: آشنایی اولیه با برنامه نویسی، داشتن حداقل 17 و حداکثر 27 سال سن برای شرکت در این دوره آموزشی و در اختیار داشتن یک دستگاه موبایل اندرویدی و رایانه برای برنامه نویسی و در دسترس بودن اینترنت از شرایط شرکت در این دوره آموزشی است.

,

 

,

وی تصریح کرد: اختتامیه این دوره آموزشی سوم تا 13 مرداد ماه مصادف با دهه کرامت همراه با ارائه جوایز نفیس استانی و کشوری به همراه تجلیل از برنامه های برتر در جشنواره برگزار میشود.

,

 

,

نماینده سازمان فضای مجازی سراج در همدان در پایان اضافه کرد: جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره آموزشی علاقمندان و واجدین شرایط می توانند به آدرس http:/goo.gl/Rt4148 مراجعه کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
نماینده سازمان فضای مجازی سراج استان همدان از آغاز ثبت نام دوره آموزش مجازی برنامه نویسی تلفن همراه در همدان خبر داد.