مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان استان سمنان در شاهرود برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محسنی مسئول برگزاری مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان دوره متوسطه استان سمنان در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار شاهرود با اعلام این خبر گفت: 132 دانش آموز دوره دوم متوسطه آموزشگاه های استان سمنان در این مسابقات دانسته های خود را آزمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود ,

وی اظهار کرد: دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات در قالب 44 گروه سه نفر در رشته های زیست شناسی، علوم آزمایشگاهی، فیزیک و شیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

,

مسئول برگزاری این مسابقات آشنایی دانش آموزان با دست ورزی ها و فعالیت های آزمایشگاهی را از اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد و افزود: استفاده بهتر و بهینه تر از محیط های آزمایشگاهی و فراهم آوردن زمینه رشد مهارت های دانش آموزان از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات می باشد.

,

محسنی با اشاره به برگزاری این مسابقات در پژوهسرای دانش آموزی شاهرود بیان کرد: این دوره از رقابت ها در دو مرحله به صورت تئوری و عملی بین شرکت کنندگان برگزار شد.

,

وی اذعان کرد: برترین های مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان سمنان تابستان امسال در مسابقات کشوری مهارت ها و دانسته های خود را با سایر شرکت کنندگان به رقابت خواهند گذاشت.

,

انتهای پیام/

]
مسئول برگزاری مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان دوره متوسطه استان سمنان گفت: مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان سمنان در پژوهسرای دانش آموزی شاهرود برگزار شد.