برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع روز زمین پاک در مدرسه فاطمیه صومعه سرا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از واران خبر: در این مراسم که در مدرسه فاطمیه صومعه سرا برگزار شده بود فرماندار به همراه چند تن از مسئولین از نقاشی و طراحی های دانش آموزان که با موضوع زمین پاک کشیده شده بود بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, واران خبر,

فتح اللهی در مراسم گرامیداشت روز زمین پاک که ظهر امروز در مدرسه فاطمیه صومعه سرا برگزار با بیان اینکه بحث آموزش و پرورش یک فرهنگ است و کسی که در این راه قدم برمیدارد قطعا فردی فرهنگی محسوب می گردد، گفت؛ کسی هم که به قانون احترام بگزارد و قانونمند باشد یک انسان بافرهنگ است.
وی همچنین بافرهنگ بودن را در احترام گذاشتن به دیگران و محترم شمردن محیط زیست و پاک نگاه داشتم زمین دانست و افزود؛ خداوند انسان را به بهشت برین ،جایی که درختان سرسبز و رودهایی زیبا درآن جاریست بشارت داده و پاکی و طهارت یکی از صفتهای خداوند است.
وی بر شروع رعایت مسایل زیست‌ محیطی از تک تک افراد جامعه بویژه دانش اموزان تاکید کرد و تصریح نمود؛ اگر ما به این مسایل انسانی و زیست محیطی پایبند باشیم به درجه بالایی از انسانیت خواهیم رسید

,
,
,

در حاشیه بازدید مسئولین از این مراسم که با عنوان محیط زیست و گرامیداشت روز زمین پاک بود ناگهان دود غلیضی وارد حیاط مدرسه شد که باعث ناراحتی دانش آموزان شد

,

 

,

انتهای پیام/

]
ظهر امروز در راستای گرامیداشت روز زمین پاک مراسم نقاشی با موضوع زمین پاک در مدرسه فاطمیه صومعه سرا برگزار شد