استاندار خوزستان از جاده ایذه ـ پیان بازدید کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر ایذه، شریعتی پس از بازدید از نقطه حادثه با بیان اینکه خطای انسانی باعث بروز این تصادف شده است اظهار داشت: عرض جاده در محل وقوع حادثه در حد ایده آل است، باوجود اینکه گاردریل وسط جاده وجود ندارد اما در این محور چهاربانده نباید شاهد وقوع اینگونه حوادث تاسف بار باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر ایذه,

وی افزود: با مدیر کل راه و شهرسازی استان صحبت کرده‌ایم تا به زودی برای بازدید از این محور به ایذه سفر کند و برای نصب گاردریل و همچنین تکمیل چهاربانده کردن جاده تا انتها اقدامات لازم را انجام دهد.

,

 

,

, , ,

استاندار خوزستان درخصوص اورژانس جاده‌ای در این محور گفت: اورژانس جاده‌ای یک سری استاندارد هایی دارد که از طریق دانشگاه علوم پزشکی اجرا می‌شود، اگر شرایط لازم وجود داشته باشد اورژانس جاده‌ای در این محور ایجاد می‌شود.

,

غلامرضا شریعتی در پاسخ به یکی از خبرنگاران درباره زمان افتتاح پل هلایجان، عنوان کرد: طبق قول مدیر کل راه و شهرسازی استان ، ماهم وعده افتتاح پل را برای دهه فجر و عید نوروز دادیم ، در حال حاضر به شدت پیگیر هستیم، با وجود عدم وجود منابع مالی، کار در حال انجام است.

,

وی تصریح کرد: من باید قول و وعده دقیق بدهم و این را می‌پذیرم اما مطمئنا این پروژه با یکی دوماه تاخیر افتتاح خواهد شد، این عزمی که برای اتمام این پروژه وجود دارد و عملیاتی که در حال انجام است را نباید با دوره‌های قبل که کار به صورت کامل متوقف شده بود مقایسه کرد.

,

 

,

استاندار خوزستان در پایان سفر یک ساعته خود، با بالگرد ایذه را به مقصد اهواز ترک کرد.

,

 

,

, , ]
استاندار خوزستان، در سفری یک ساعته برای بررسی و بازدید از محل تصادف مرگبار در محور ایذه- پیان به ایذه سفر کرد.