افزایش تشکیل کنسرسیوم‌های صادراتی در استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر حمیدنیا در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: افزایش توان صادراتی واحد‌ها یکی از برنامه‌هایی است که در دستور کار شرکت شهر‌کهای صنعتی استان زنجان قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به تشکیل کنسرسیوم‌های صادراتی در استان زنجان تصریح کرد: تشکیل کنسرسیوم‌های صادراتی و شرکتهای مدیریت صادرات متشکل از واحدهای صنایع کوچک مستقر در شهرکهای صنعتی از اقداماتی است که سال گذشته نیز دنبال می‌شد.

,

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به این امر امسال نیز در دتستور کار قرار دارد افزود: هدف از این اقدام برای تقویت توان صادراتی واحدها و توسعه صادرات بوده است.

,

وی رسیدگی به مشکلات واحد‌های تولیدی استان زنجان را از دیگر اقدامات انجام شده در استان زنجان عنوان کرد و افزود: در کارگروه رفع موانع تولید نیز مشکلات واحد‌های تولیدی استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

,

حمیدنیا با اشاره به اینکه مشکلات واحد‌های تولید استان احصا می‌شود افزود: واحد‌هایی که مشکل آنها با کمترین نقدینگی به رونق باز می‌گردند از طریق سیستم بانکی اقدام می‌شود.

,

وی خاطر نشان کرد: پیگیری و فعال کردن واحدهای غیرفعال از طریق تامین نقدینگی مورد نیاز با همکاری سیستم بانکی و جذب شریک و سرمایه گذار، رفع مشکلات مربوط به دستگاههای اجرایی با هماهنگی استانداری و کارگروه رفع موانع تولید جزو برنامه‌های اصلی این شرکت است. 

,

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان ار ادامه با اشاره به برگزاری تور‌های صنعتی افزود: این تورها برای بازدید 280 نفر از واحدهای صنعتی مختلف داخل و خارج استان در سال گذشته انجام شد.

,

وی بیان کرد: هدف از برگزاری تورهای صنعتی، آشنایی صنعتگران و واحدهای صنعتی با توانمندیهای تولید و صنعت سایر رقبا، تبادل اطلاعات فنی، اقتصادی، تجاری و بازاریابی، فروش کالا و خدمات و خرید مواد اولیه و تجهیزات است.

,

حمیدنیا ابراز کرد: برگزاری تورهای صنعتی فرصت مناسبی برای انعقاد قراردادهای تجاری و تبادلات تکنولوژیکی برای واحدها بوجود می‌آورد.

,

//ع

,

انتهای پیام/

]
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به تشکیل کنسرسیوم‌های صادراتی در استان زنجان گفت: تشکیل کنسرسیوم‌های برای تقویت توان صادراتی واحدها از دیگر اقدامات انجام شده است.