مردم اگرحقایق کشور را بدانند خود به خود از حالت دوقطبی بیرون می آیند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قرچک آنلاین قاسم ضیائی دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب شهرستان قرچک در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب در بحث های اقصادی، محرومیت زدایی، فرهنگی و غیره فعالیت خود را انجام می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین, قرچک آنلاین,

وی گفت: با تشکیل این جبهه جلساتی با حضور اما جمعه شهرستان برگزار و موجودیت خود را اعلام کرده ایم، با شبکه سازی و ایجاد بستری مناسب برای فعالیت نیروهای انقلابی و افراد شاخص در فضاهای مختلف فرهنگی و روشنگری و مسائل جاری کشور وارد شدیم.

,

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب شهرستان قرچک با اشاره به تلاش این جبهه برای جلوگیری از دوقطبی شدن جامعه تصریح کرد: اگر حقایق برای مردم بیان شود خود مردم مانع از دوقطبی شدن کشور می‌­شوند و اگر مردم حقایق کشور را بدانند خود به خود از حالت دوقطبی بیرون می­‌آیند، مردم انقلابی کشور ایران در سال­‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه‌­های مختلف حضوری پرشور داشتند و این بیانگر انقلابی بودن  مردم  ما است و این خود مانعی از دوقطبی شدن است.

,

ضیائی با اشاره به سخنان امام  امام راحل، بیان رد: اگر پشتیبان ولایت فقیه باشیم به مملکت ما هیچ آسیبی نخواهد رسید و اگر همه مردم، مسئولان و اعضاء جبهه بحث انقلابی­‌گری را به همراه شاخصه­‌های تعیین شده توسط مقام معظم رهبری، در نظر بگیرند مانع دوقطبی شدن جامعه می‌شوند.

,

وی گفت: با بیان حقایق می توان مسیر انقلاب را با پشتیوانه بیشتر پیش برد و مردم را از گمراهی نجات داد و مردم ولایت پذیر کشور با حضور پررنگ خود در انتخابات، انتخاب اصلح را انجام دهند، تا از بحران ها عبور کنیم.

,

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب شهرستان قرچک تاکید کرد: اگر خوی انقلابی گری در مردم بیدار شود مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه حل خواهد شد و مردم با روشنگری کامل انتخاب درست را انجام دهند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز مردم به یک دولت جدید نیاز دارند و این جبهه با روشنگری، مردم را روبه سمت انقلابی بودن پیش می برد.

,

انتهای پیام/

]
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب شهرستان قرچک گفت: اگر حقایق برای مردم بیان شود خود مردم مانع از دوقطبی شدن کشور می‌¬شوند و اگر مردم حقایق کشور را بدانند خود به خود از حالت دوقطبی بیرون می آیند.