نشست هم اندیشی تشکل های زیست محیطی در تالش برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مریان خبر ؛جلسه هم اندیشی پیرامون موضوعات و چالش های زیست محیطی در بخش های مختلف شهرستان و بررسی راهکارهای مناسب در راستای حفاظت پایدار و کاهش عوامل تخریب طبیعت در محل اداره حفاظت محیط زیست تالش برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مریان خبر,

عارف شادکام رییس اداره حفاظت محیط زیست تالش در این نشست گفت: همکاری مشترک در خصوص امکان سنجی احیای تالاب جوکندان ،ساماندهی و مدیریت پسماند، ارایه آموزش های زیست محیطی برای اقشار مختلف جامعه از جمله دانش آموزان ، جوامع محلی و دهیاران از جمله مواردی می باشد که تشکل های زیست محیطی مردم نهاد فعال در حوزه شهرستان می توانند فعالیت کنند.

,

شادکام در ادامه گفت: افزایش ناپایداری و تهدید های زیست محیطی بشر را ناگزیر کرده است که برای استمرار حیات خویش چاره اندیشی کند. امروزه شیوه های متعددی برای رویارویی با بحرانهای محیط زیست و بهبود وضعیت آن مطرح می شوند. بدیهی است رویکرد توسعه فرهنگ زیست محیطی با بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد زیست محیطی (سمن ها) رویکردی است کم هزینه ، فراگیر و با مقبولیت اجتماعی بالا که می تواند بستری مناسب جهت حفاظت از محیط زیست کشور قلمداد شود.

,

انتهای پیام/

]
اولین نشست هم اندیشی با حضور تشکل های زیست محیطی مردم نهاد فعال در حوزه شهرستان در محل اداره حفاظت محیط زیست تالش برگزار شد.