جشن معراج پیامبر (ص) در مسجد جامع دهگلان برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهگلان شیدا، مراسم جشن معراج ومبعث پیامبر (ص) با حضور مردم ومسئولین شهرستان درمسجد جامع شهر دهگلان برگزار شد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,
,



در این جشن معنوی نظری فرماندار دهگلان ضمن تبریک جشن مبعث ومعراج پیامبر (ص) اظهار داشت: پیامبر (ص) حامل پیام صلح، آشتی و مغفرت برای مسلمانان بوده است.

 


 وی افزود: امروز مسلمانان با مشکلاتی روبرو هستند که هر مسلمان آگاه را رنجور می کند  و گروه تکفیر داعش به اسم اسلام به دین مبین اسلام و پیروانش خیانت می کنند که اینکار از سیره و روش پیامبر (ص) به دور است.


 فرماندار دهگلان درادامه گفت: ما مسلمانان امروز بیشتر از گذشته نیاز به شناخت آموزه های دینی داریم  و باید بعضی ازعقاید و افکار نادرست که به اسم اسلام ترویج می شود از دین دور نماییم  و دین اسلام که دین رافت و مهربانی است را به مردم جهان معرفی کنیم.


 وی درادامه گفت: امروز روشی که گروه تکفیری داعش ترویج می دهند غیر از روش وسیره پیامبر بوده زیرا پیامبر (ص) در برابر آزار و اذیت مشرکان به نرمی رفتار می کرد تا  آنان را به سوی دین اسلام جذب و تشویق نماید اماحرکات و رفتار این گروه  تکفیری کاملا ضد اسلامی و دورکردن انسانها از این دین مقدس است.

 


نظری افزود: امروز ما باید شکر گذار باشیم که در کشور، رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایت امنیت و آسایش را در کانون بحران خاورمیانه فراهم کرده اند و با وجود تعدد زیان و مذهب درکشور حقوق تمام مذاهب و اقوام به رسمیت شناخته شده است که درسایر کشورها  این امنیت و رعایت حقوق نیست و ما باید قدردان انقلاب و نظام اسلامی در کشور باشیم.


 
فرماندار دهگلان درادامه گفت: برگزاری کنگره امام شافعی (رض) توسط نماینده ولی فقیه دراستان کردستان درتک تک شهرستان های استان نشان احترام و تکریم به سایر مذاهب و قومیت ها است.

 


 وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا ی اسلامی شهر و روستا گفت: این  انتخابات در روز 29 اردیبهشت یکی ازمعیارهای شاخص مردم در سرنوشت خود  و دخالت مردم در صحنه اجتماعی است که باید حضور یابند و قطعا حضور آنان تضمین کننده امنیت کشور است زیرا عده ای که تفکر داعش دارند میخواهند این امنیت را از مردم سلب نمایند.

 


 وی با اشاره به دونعمت بزرگ امنیت و سلامت گفت: اگر این دو نباشد هیچی معنا ندارد و کشور ما در این دو حوزه بی نظیر است و تضمین آن حضور تک تک مردم این کشور در تمام صحنه های انقلاب و در روز 29 اردیبهشت است که تاکید مقام معظم رهبر انقلاب است.


 نظری گفت: امروز اگر آرامش هست درحوزه اقتصاد، کسب و کار هم مشکل داریم  که باید با حضور با شکوه خود در پای صندوقهای رای بازهم مشارکت  سیاسی و حداکثری داشته باشیم که در سرنوشتمان بسیار موثر است.

 

انتهای یپام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
جشن معراج پیامبر (ص) با حشور مردم ومسئولین دهگلان درمسجد جامع این شهر برگزار شد.