بهره مندی 8 روستای پرجمعیت کوثر از اینترنت پرسرعت/اعلام حمایت اقشار مردمی از «جمنا»
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، هفته گذشته تحرکات انتخاباتی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... در سطح شهرستان کوثر هستیم که در این بسته ویژه خبری به صورت تیتر وار به آن ها اشاره شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

 

,

اخبار کوتاه فرهنگی: مدارس تا پایان اردیبهشت ماه در همه مقاطع تحصیلی باز بوده و فعال است.

,

امتحانات خردادماه دانش‌آموزان از ۲ تا ۲۵ خرداد ماه برگزار می‌شود.

,

آثار و توانمندی های هنر آموزان و هنرجویان هنرستان های منطقه به مناسبت هفته مشاغل در قالب نمایشگاه در معرض دید دانش آموزان پایه نهم و دبیران و هنرآموزان قرار گرفت.

,

, , , ,
 
,
 
,
 
,
 
,

 

,

اعلام حمایت اقشار متعدد مردمی از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان کوثر

,

حجت الاسلام والمسلمین حسین محمدی، رئیس «جمنا» در کوثر اظهار کرد: اقشار متعدد مردم شهرستان کوثر (فرهنگیان، اصناف، صنعت گران، جوانان، کارمندان، سیاسیون، چهره های سرشناس محلی) از این جبهه مردمی و انقلابی حمایت کرده اند که امید می رود با این خیزش مردمی در سراسر ایران اسلامی همه مطالبات مردمی از جمله نجات اقتصاد، مبارزه با فساد و تبعیض و همچنین بازگرداندن مردم به عرصه کشور احیا شود.

,

 

,

, , , ,

 

,

 

,

پاکسازی اطراف پل معلق پیر تقی شهرستان کوثر توسط اهالی شهر گیوی

,

همزمان با سراسر کشور گرامیداشت روز زمین پاک با شعار "همه با هم بسوی زمین پاک" در شهرستان کوثر با اجرای برنامه پاکسازی محیط زیست برگزار شد.

,

, , , ,

 

,

تاکید مسئولان ارشد شهرستان کوثر برای برگزاری انتخابات حداکثری و پرشور

,

فرماندار کوثر: دست‌اندرکاران انتخابات باید با تمام تلاش انتخابات سالم و پرشوری را برگزار کنند؛ چهار اصل سلامت، امنیت، قانون گرایی و حضور حداکثری مردم در انتخابات سر لوحه کار همه عوامل انتخابات در شهرستان کوثر است.

,

رئیس دادگستری کوثر: امنیت، سلامت و حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات مهمترین رکن اساسی در تحکیم ایران اسلامی است.

,

دادستان عمومی و انقلاب کوثر: شعبه ویژه ای برای رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی تشکیل و همه فعالیتهای انتخاباتی در فضاهای حقیقی و مجازی رصد می شود.

,

فرمانده سپاه کوثر: قطعاً نشست های بصیرتی و سیاسی در جهت برگزاری سالم انتخابات و همچنین انتخاب شخص اصلح، شایسته، مدیر و مدبر و همچنین متعهد و متخصص در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

,

 

,

, , , ,

 

,

اهدای عضو یک فرد مرگ مغزی شده در کوثر به 5 نفر جان تازه بخشید

,

اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی کوثری، بهراد آرایش به 7 بیمار نیازمند پیوند عضو جانی دوباره بخشید و امید به زندگی را در دل این بیماران و خانواده‌های آنها زنده کرد.

,

, , , ,

 

,

فرماندار کوثر در دیدار با مدیر عامل مخابرات استان اردبیل از راه اندازی اینترنت 4g در منطقه دو شهر گیوی خبرداد.

,

علیرضا علیپور گفت: طبق تفاهم بعمل آمده با مدیر عامل مخابرات استان حداقل هشت روستای پرجمعیت شهرستان کوثر به شرط استقبال حداقل چهل مشترک، از اینترنت پرسرعت بهره مند خواهند شد.

,

 

,

, , , ,

 

,

خسرو شفیعی؛ رئیس دادگستری شهرستان کوثر با اشاره به حساسیت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 29 اردیبهشت ماه سال جاری بیان کرد: همه مسئولین دستگاههای اجرای، نظامی و انتظامی، مسئولان امنیتی و ... بایستی در هر چه بهتر برگزاری این دوره از انتخابات نسبت به وظیفه ذاتی خود که همانا حفظ اتحاد، ثبت تخلفات، برخورد با متخلفان و ... عمل کنند.

,

وی همچنین اظهار کرد: فضای رسانه ای و مجازی در آستانه انتخابات رصد شده و در صورت هرگونه تخلف از سوی اشخاص حقیقی و یا حقوقی برخورد قانونی با متخلفین لحاظ خواهد شد.

,

 

,

, , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
اخبار مهم و کوتاه هفته گذشته را به صورت تیتر وار برای مخاطبان خود تهیه کرده ایم که بهره مندی 8 روستای پرجمعیت شهرستان کوثر از اینترنت پرسرعت و همچنین اعلام حمایت اقشار متعدد مردمی از «جمنا» از جمله مهمترین عناوین خبری هفته گذشته است.