عذر خواهی داعش از رژیم صهیونیستی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرکز اطلاع رسانی فلسطین امروز (چهارشنبه) گزارش داد: یعلون اعلام کرده که (تروریست های) داعش فقط یک بار به سمت پایگاه های ارتش اسرائیل (رژیم صهیونیستی) مستقر در بلندی های (اشغالی) جولان تیراندازی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


روزنامه صهیونیستی معاریو نیز به نقل از موشه یعلون نوشت: تنها یک مرتبه از مناطق تحت سیطره داعش در سوریه به سمت بلندی های (اشغالی) جولان تیراندازی شده است که داعش سریعا از اسراییل (رژیم صهیونیستی) عذرخواهی کرده است.

,
,


بحران سوریه در سال ۲۰۱۱ به منظور ضربه زدن به مقاومت اسلامی ضدصهیونیستی که سوریه نیز جزو اعضای موثر آن است، آغاز شد.

,
,


کشورهای آمریکا، ترکیه، عربستان، قطر و رژیم صهیونیستی از به وجود آورندگان، حامیان و تجهیزکنندگان گروه های تروریستی در سوریه به ویژه داعش هستند و بحران سوریه نیز به منظور تامین امنیت رژیم صهیونیستی انجام شده است.

,
,


تاکنون هزاران تروریست زخمی شده در سوریه با ورود به سرزمین های اشغالی توسط پزشکان صهیونیست معالجه و پس از درمان دوباره به برای ادامه جنایات خود علیه مردم مظلوم سوریه وارد این کشور شده اند.

,
,
منبع: ایرنا
, منبع: ایرنا]
«موشه یعلون» وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که (گروه تروریستی) داعش از این رژیم به خاطر حمله به یک پایگاه نظامی اسراییل (رژیم صهیونیستی) عذرخواهی کرد.