شادی به روستای زلزله‌زده مشهد بازگشت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پرستوها، مراسمی را بسیج دانشجویی با کمک جوانان فعال اردوهای جهادی برای کودکان و شادی روستاهای زلزله‌زده در برج موری دورترین روستای آسیب‌دیده تدارک دیده‌اند و مهمانان ویژه آن‌هم عموهای فتیله‌ای هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پرستوها,

امیدوارم با برنامه شاد ما کودکان مشکلات را لحظه‌ای فراموش کنند

, امیدوارم با برنامه شاد ما کودکان مشکلات را لحظه‌ای فراموش کنند,

محمد مسلمی گفت: خدا را شاکرم که توانستم به جمع بچه‌های روستای برج موری بیایم و کاری کنم برای مدتی هم شده مشکلات ناشی از زلزله را فراموش کنند.

,

وی ادامه داد: این بلایای طبیعی رخ می‌دهد اما به‌عنوان کسانی که برای بچه‌ها برنامه تولید می‌کنیم می‌خواهیم بگوییم کنار شما هستیم وزندگی بالا و پایین دارد، امیدواریم اتفاقات خوبی برای آن‌ها رخ دهد.

,

امیدوارم بلایای طبیعی به مردم خسارت زیاد وارد نکند

, امیدوارم بلایای طبیعی به مردم خسارت زیاد وارد نکند,

حمید گلی هم بیان کرد: امیدوارم این حوادث اتفاق نیفتد یا اینکه خسارات آن جدی نباشد تا مردم محتاج کمک‌های مردمی و امداد دولتی باشند که زمان‌بر است.

,

زندگی زیر چادرها سخت است

, زندگی زیر چادرها سخت است,

محمدعلی امیری مسئول بسیج و فعال روستا گفت: روستای برج موری شهیدپرور است و شش شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است اما امروز وضعیت خوبی ندارد و 95 درصد خانه‌های روستایی تخریب‌شده‌اند.

,

وی ادامه داد: در این روستا مردمانی زحمت کشی حضور دارند که اگر توجه مسئولین نباشد جمعیت حاشیه شهر مشهد اضافه می‌شوند ازاین‌رو انتظار داریم زندگی آبرومندانه اهالی روستا را حفظ کنند.

,

این فعال روستای برج موری بیان کرد: زندگی در چادرها سخت است زیرا این منطقه شب‌های سردی دارد و کسانی که فرزند دارند با مشکل زندگی در یک چادر را اداره می‌کنند.

,

امیری یادآور شد: جوانان فعال اردوهای جهادی بسیج دانشجویی برای شادی بخشی در کنار خدمات‌دهی به کودکان و اهالی روستا گروه فیتیله ها را دعوت کرده که جای تشکر ویژه دارد.

,

مراسم با شروع شاد و هیجانی گروه فیتیله آغاز می‌شود و کودکان آن‌ها را با دست زدن همراهی می‌کنند.

,

حجم جمعیت در محل برنامه به حدی است که جایی برای نشستن وجود ندارد و جوانان از روی موتورسیکلت‌های خود به دیدن مراسم نشسته‌اند.

,

نکته جالب در این روستا این است که گوشی‌های تلفن همراه در منطقه‌ای که آنتن دهی وجود ندارد برای سلفی گرفتن و فیلم‌برداری از جمعیت خودنمایی می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
هنوز هم پس لرزه ها بخش رضویه را می لرزاند اما گروه های جهادی و عمو های فیتیله ای برای اهدای شادی و امید به مردم روستا تلاش می کنند تا سختی زندگی در چادر و نبود امکانات ضروری را مردم برای ساعاتی از یاد ببرند.