اولین نشست تخصصی آتش نشانان استان تهران در سال ۹۶ برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از باقرشهرنیوز، وحید فروغی با اشاره به این خبر گفت: به منظور پیگیری و بررسی موضوعات تخصصی آتش نشانی و امداد و نجات، نشست های تخصصی به طور مستمر با حضور مسئولان آتش نشانی برگزار می شود و در ابتدای سال جدید ، اولین جلسه هم اندیشی آتش نشانان استان تهران در مرکز آتش نشانی کهریزک و با حضور معاون اداری مالی شهردار کهریزک برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این جلسه «هدایی»، « خردستانی» مسئولان استان و «مقاری»؛ رییس ستاد هماهنگی آتش نشانی استان تهران و 40 مسئول آتش نشانی شهرهای استان تهران حضور داشتند که ابتدا مباحثی در خصوص موضوعات تخصصی آتش نشانی، بررسی معضلات و مخاطرات و پیگیری مشکلات مطرح و از سوی کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مسئول آتش نشانی و مرکز خدمات ایمنی شهرداری کهریزک خاطرنشان کرد: برپایی جلسات مستمر هم اندیشی آتش نشانان  تاثیر بسزایی در شناسایی مشکلات و رفع آنها و الگو برداری از نقاط قوت مراکز دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  باقرشهرنیوز,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
در راستای هم افزایی و بررسی مباحث تخصصی آتش نشانی، اولین نشست تخصصی آتش نشانان استان تهران در سال 96 به میزبانی مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کهریزک برگزار شد.